رشتخوار -فرماندار رشتخوار گفت: بیکاری و فقر اقتصادی در رشتخوار موجب بروز برخی از آسیب های اجتماعی از جمله طلاق شده است.

رشتخوار با بیکاری دست و پنجه نرم می کند

به گزارش قدس انلاین روز جمعه عصر؛ خالقداد عرب در جمع مردم رشتخوار در مسجد علی ابن ابی طالب(ع) گفت:مردم انقلابی و همیشه در صحنه این شهرستان ۲۲ بهمن سال جاری  هم صدا با دیگر هموطنان بار دیگر نشان خواهند داد که با گذشت ۳۸ سال از ۲۲ بهمن ۵۷ همچنان حافظ ارزش های اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

وی گفت:بیمارستان ۳۲ تختخوابی الزهرای رشتخوار تا آخر امسال به بهره برداری می رسد که با دستور  حضور وزیر بهداشت این بیمارستان تجهیز و مجوز استخدام ۸۰ نفر از بین نیروهای بومی شهرستان داده شده است.

وی از تحولات دیگر این شهرستان رشتخوار  صدورمجوز  ۴۵ هکتار زمین برای فعالیت مجتمع فولاد نور خبر داد وگفت: امید است این کار خانه  تا شهریور سال آینده به بهربرداری می رسد.

وی با اشاره به فقیر بودن مردم شهرستان رشتخوار در حوزه اقتصادی گفت:متاسفانه در برخی نقاط روستایی شهرستان برخی خانواده ها تن به ازدواج دختران کم سن و سال۷ ساله خود می دهند و این امر موجب بالا رفتن طلاق شده که امید است با راه اندازی کارخانه های صنعتی در شهرستان رشتخوار  بتوانیم برای جوانان و خانواده ها اقتصاد پایدار شهرستان کاری بکنیم.

عرب گفت: در سطح شهرستان رشتخوار در دهه فجر امسال بیش از ۵۰ طرح در حوزه عمرانی در دهه فجر امسال به بهره‌برداری ‌رسیده که برای این پروژه ها بیش از ۲۲ میلیارد  تومان  هزینه شده است.

رشتخوار در استان خراسان رضوی در ۲۰۰ کیلومتری مشهد مقدس واقع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.