نیشابور- بامکاتبات وپیگیری‌های نمایندگان مردم درمجلس شورای اسلامی، سرپرست معاونت استانداری وفرمانداری نیشابور، سهمیه ایستگاه نیشابور در قطارهای مسافری مشهد-تهران وبالعکس افزایش می باد.

سهمیه قطارهای مسافری ایستگاه نیشابور افزایش می یابد

به گزارش قدس آنلاین، سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه نیشابور با بیان این خبر اظهارداشت: پس از بازدید صورت گرفته از طول مسیر ریلی حوزه شهرستان نیشابور تا فیروزه از پانل فرماندهی، نمازخانه‌ها، سکوها و پروژه‌های در دست احداث ایستگاه‌های راه آهن و لزوم توجه ویژه به زائران و مسافران بارگاه مطهر رضوی درخصوص ارتقای کیفیت خدمت رسانی به آنان پیگیری‌ها ومکاتباتی با راه‌آهن استان صورت گرفت.

سعید شیبانی افزود:براین اساس علاوه بر تأکید برارتقای کیفیت خدمت رسانی به زائران ومسافران، توسعه وبازسازی نمازخانه‌ها، سکوها، احداث دو زیرگذر جداگانه مجهز به پلکان برقی، سالن‌های مسافری و ...مورد تأکید قرارگرفت.

وی اضافه کرد:همچنین از دیگرخواسته‌های شهرستان افزایش سهمیه اختصاصی از نیشابور به تهران وبرعکس علاوه بروجود ۱۲ رام قطار فعلی بود که خوشبختانه با موافقت راه‌آهن استان قرارگرفت.

شیبانی یادآورشد: با توجه به این پیگیری‌ها وهمکاری مسؤولان ودست اندرکاران راه آهن انتظار این است که ضریب اشغال سهمیه اختصاصی به شهرستان افزایش یابد وشهروندان عزیز از این امکانات رفاهی و حمل و نقل استفاده نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.