ایلام- مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: همزمان با برگزاری آیین های متنوع فرهنگی و هنری ویژه دهه مبارک فجر در سطح استان، آیین ازدواج ۱۸۰ مددجوی تحت پوشش بهزیستی استان ایلام به طور متمرکز برگزار می شود.

برگزاری آیین ازدواج ۱۸۰ مددجوی بهزیستی ایلام

فرهاد قیصربیگی روز شنبه در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه این مراسم روز سه شنبه هفته جاری در تالار« نشمیل » شهر سرابله(مرکز شهرستان چرداول)، برگزار خواهد شد، اظهار داشت: به هر کدام از زوجین، مبلغ ۱۰ میلیون ریال هدیه ازدواج اهداء می شود.

وی بر مشارکت همه آحاد مختلف جامعه و بویژه خیرین و متمکنین در حمایت از معلولان و مددجویان تحت حمایت بهزیستی تأکید کرد و بیان داشت: با مشارکت، همراهی، همکاری و مساعدت مردم و خیرین می توان خدمات بیشتر و بهتری را به جامعه هدف ارائه کرد.

مدیرکل بهزیستی ایلام با اشاره به اینکه در این دهه مبارک و در سطح استان، ۱۲۵ واحد مسکونی نیز به مددجویان زیر پوشش تحویل می شود، خاطرنشان ساخت: این واحدها در شهرستان های ایلام، ایوان، آبدانان و دهلران مورد بهره برداری قرار می گیرند و مددجویان عزیز از سرپناه مناسب بهرمند خواهند شد.

فرهاد قیصربیگی یادآور شد: نواختن زنگ انقلاب در مهدهای کودک، برگزاری جشنواره سرودهای انقلابی و جشن مشترک انقلاب ویژه مهدها، افتتاح پایگاه اجتماع محور در محلات آسیب خیز، برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه و برگزاری همایش پیاده روی بانوان، از دیگر برنامه های این اداره کل در دهه فجر امسال است.

وی با بیان اینکه در سطح استان ایلام ۲۵ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی دارند، تصریح کرد: با همکاری ادارات عضو کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر و با هدف پخت غذا و شیرینی توسط بانوان شاغل در ادارات و فروش آن به منظور کمک به خانواده های مددجویان، جشنواره بازارچه نیکوکاری نیز در این دهه و برای نخستین بار در ایلام برپا می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.