قرعه‌کشی بین برگزیدگان پانزدهمین آزمون قرآن و عترت ارشاد ویژه مؤسسات قرآنی انجام شد که بر اساس آن به حدود ۹۰۰ نفر از آن‌ها جوایز نقدی از ۱۰۰ هزار تا یک میلیون تومان اعطا می‌شود.

اهدای جوایزی از ۱۰۰ هزار تا ۱ میلیون تومان به برگزیدگان آزمون قرآن و عترت ارشاد

به گزارش «قدس آنلاین»،  قرعه کشی اهداء جوایز به نفرات برگزیده پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در بخش موسسات قرآنی چهارشنبه با حضور مسئولان و مدیران معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

طبق دستورالعمل اجرایی این آزمون، حدود ٩٠٠ جایزه نقدی برای نفرات برگزیده و افرادی که موفق به کسب حد نصاب قبولی شده‌اند در نظر گرفته شده بود که پس از مشخص شدن نفرات برگزیده در تمامی رشته‌های این آزمون، قرعه کشی به منظور اهداء جوایز در نوبت‌های مختلف برگزار شد.

با توجه به اعتبارات ٢٠ جایزه نقدی ۱۰ میلیون ریالی برای نفرات نخست و ممتاز ١٨ رشته آزمون، ١٦٠ جایزه نقدی پنج میلیون ریالی برای نفرات برگزیده رشته‌ها، ٢٠٠ جایزه نقدی ۲ میلیون ریالی برای سایر نفرات برگزیده و ٥٠٠ جایزه نقدی یک میلیون ریالی برای نفراتی که موفق به کسب حدنصاب قبولی شده بودند تعلق گرفت.

پانزدهمین آزمون قرآن و عترت ارشاد در بخش مؤسسات با حضور ۷۵ هزار نفر برگزار شد که در نهایت به ۸۸۷ نفر از برگزیدگان جوایز نقدی اعطا می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.