قوچان- فرمانده انتظامی قوچان از دستگیری ۲ عامل انتشار تصاویر خصوصی و مطالب توهین‌آمیز در فضای مجازی تلگرام در قوچان خبرداد.

عاملان انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، فرمانده انتظامی قوچان ظهر شنبه در جمع خبرنگاران بابیان این مطلب که ۲ پرونده با موضوع انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی در قوچان در دستور کار تیمی پلیس فتا قرارگرفته است گفت: شاکیان این دو پرونده که خانمی ۲۵ ساله و ۲۸ ساله بودند، با مراجعه به مرکز پلیس از انتشار شماره تلفن، تصاویر خصوصی و درج مطالب توهین‌آمیز در فضای مجازی تلگرام شکایت داشتند.

سرهنگ رضا قدمگاهی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتای قوچان پس از بررسی فنی موضوع  در پرونده اول خانم ۲۵ ساله، فردی را که همکار شاکی می‌باشد به‌عنوان متهم دستگیر کردند که پس از بازجویی ضمن اعتراف به بزه انتسابی، انگیزه‌اش را انتقام‌جویی و وجود اختلاف اعلام کرد و در پرونده دوم، خانمی را به‌عنوان متهم دستگیر کردند که خواهرشوهر شاکی می‌باشد و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی اعلام کرده است.

قدمگاهی با اشاره به این مطلب که متهمین پرونده‌های مذکور پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند خاطرنشان کرد: فضای مجازی دستمایه انتقام و غرض‌ورزی نیست و هیچ جرم و متهمی از چشم پلیس فتا دور نخواهد ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.