بیرجند-نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت:۲۸۰میلیارد تومان اعتبار ازسوی دولت برای توسعه وآبادانی خراسان جنوبی اختصاص می یابد.

۲۸۰میلیارد تومان صرف توسعه وآبادانی خراسان جنوبی می شود

محمدرضا امیرحسنخانی ظهرشنبه در آئین معارفه رئیس جدید شبکه بهداشت ودرمان فردوس با گرامیداشت یاد وخاطره مرحوم دکتر میرزایی رئیس فقید بهداشت ودرمان فردوس به اختصاص۱۰۰میلیارد تومان برای توسعه استان خراسان جنوبی ازسوی سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی و۱۸۰ میلیارد تومان دیگرتوسط مجلس شورای اسلامی به این رقم را نشان از اهمیت ویژه دولت به خراسان جنوبی دانست.

وی بر تسریع درتجهیزوراه‌اندازی بیمارستان جدید فردوس تاکید کرد واظهارداشت: با وجود اینکه دولت دربحث اعتبارات با مشکل روبرو است ولی نگاه ویژه‌ای به خراسان جنوبی دارد.

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان درمجلس بیان کرد: اختصاص این مقداراعتبار به جزاعتبارات تملک دارایی است و اخیرا نیز شاهد باروری ابرها با هزینه زیاد در استان بودیم که ادامه دارد

امیرحسنخانی بر جذب نیروهای توانمند فردوسی که در سایر نقاط کشور مشغول خدمت هستند برای خدمت به شهر خودشان تاکید کرد و افزود: شهرستان فردوس در بخش بهداشت و درمان به لحاظ موقعیت ویژه‌ای که دارد به شهرهای همجوار نیز خدمات ارائه می‌دهد و در آینده باید با اختصاص امکانات بیشتر، بخشی از بار بهداشت و درمان مرکز استان را به دوش بکشد.

امام جمعه فردوس نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و نام مرحوم سیدمحمود میرزائی رئیس فقید شبکه بهداشت و درمان فردوس گفت: در بخش بهداشت و درمان شهرستان فردوس کارهای بسیار خوبی انجام شده که اختصاص ۴۰ میلیارد تومان جهت ساخت بیمارستان جدید و همین مقدار برای تجهیز آن و ۶ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان فعلی قابل قدردانی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی تصریح کرد: این حق فردوس است که به لحاظ قرار گرفتن در مسیر ترانزیت کالا و عبور مسافر از ۷  استان جنوبی کشور دارای این امکانات درمانی باشد.

وی بیان نکردن خدمات دولت به مردم را بی‌انصافی دانست و عنوان کرد: پیگیری راه‌اندازی اورژانس هوایی، ارتقای باند امداد و نجات فردوس برای فرود هواپیما و عبور ریل از این منطقه، توسط نماینده مردم در مجلس و همکاری فرمانداری در حال پیگیری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجنددر این مرا سم از صدور مجوز استخدام ۱۸۱ نفر پرستار، بهیار و کادر پزشکی برای بیمارستان جدید فردوس خبر داد.

کاظم قائمی اظهار داشت: با پیگیری‌های نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی مجوز استخدام ۱۸۱ نفر پرستار، بهیار و کادر پزشکی برای بیمارستان جدید فردوس صادر شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: با جذب نیرو از طریق این مجوز استخدام، بیمارستان جدید فردوس به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی لازمه پیشرفت در کارها را تعامل و احترام به بزرگان دانست و اضافه کرد: مدیر نباید از پشت میز مجموعه خویش را مدیریت کند بلکه ضروری است از نزدیک شاهد نقاط ضعف و قوت حوزه کاری خویش باشد تا به موفقیت برسد.

در این مراسم از خدمات مرحوم سیدمحمود میرزایی تقدیر و سعید مجیدی جراح عمومی به عنوان رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان فردوس معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.