خرم آباد- نماینده ولی ‏فقیه در لرستان با بیان این‌که اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توأم با عزت و کرامت است و این عزت و کرامت نباید خدشه‌دار شود، گفت: جهت‌گیری کارهای ما باید درست و در راستای آرمان‌های انقلاب، شهدا، منشور انقلاب، وصیت‌نامه امام خمینی(ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باشد.

اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توأم با عزت و کرامت است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید احمد میرعمادی عصر شنبه در دیدار محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به تلاش‌های استاندار لرستان در راستای رفع مشکلات و موانع پیشرفت استان، گفت: با تلاش‌هایی که در لرستان انجام گرفته خوشبختانه شاهد هستیم این استان رد دهه فجر امسال حرفی برای گفتن داشت و شاهد افتتاح پروژه‌های فراوانی در استان هستیم.

وی توسعه و پیشرفت لرستان را در گرو وحدت و اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولان دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران امروز تبدیل به یک درخت تنومند و پُر ثمر شده و این درخت تنومند تبدیل به یک قدرت معنوی در جهان شده است.

آیت‌الله میرعمادی افزود: این قدرت معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که امروز کارساز و پیش‌برنده و مورد توجه و حساسیت دشمنان است باید حفظ شود.

وی بر لزوم حفظ روحیه مقاومت و روحیه حضور مردم در صحنه تاکید کرد و گفت: مردم، مهمترین پشتوانه نظام و انقلاب اسلامی هستند اگر امروز ما با غرور درباره رئیس‌جمهور آمریکا صحبت می‌کنیم به پشتوانه مردم است لذا ما باید توجه به مردم را مدنظر داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.