شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری دستاوردهای انقلاب اسلامی را مدیون اطاعت های مردم از ولایت فقیه دانست و عنوان کرد: مردم باید همانند سال های پیش باحضور پرشور در راهپیمایی۲۲ بهمن، حماسه ای جاودان به وجود آورند.

مردم  همانند سال های پیش حماسه ای جاودان در کتاب انقلاب به ثبت می رسانند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی صبح یکشنبه در جلسه ویژه برنامه ریزی راهپیمایی ۲۲ بهمن استان گفت: دهه فجر یادگار امام راحل، شهدا و ۱۵ سال مجاهدت های بی وقفه امام راحل و در پی آن شکست رژیم طاغوت می باشد.

وی با اشاره به انقلاب کشورهای تونس، لیبی، یمن، مصرو یونان گفت: در کشورهای زیادی انقلاب هایی صورت گرفته است که باعث مصیبت شده و و هیچ نتیجه و دوامی نداشته اند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در نوع خود بی نظیر است و روز به روز پیشرفت داشته و به اوج خود رسیده است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: امت ایران با وجود سختی های زیاد در همه ی دوران چه دوران انقلاب و چه دوران دفاع مقدس به پای صندق های رای رفته و اتحاد و همدلی خود را به اثبات رساندند.

استاندار دستاوردهای انقلاب اسلامی را مدیون اطاعت های مردم از ولایت فقیه دانست و عنوان کرد: مردم باید همانند سال های پیش باحضور پرشور در راهپیمایی۲۲ بهمن، حماسه ای جاودان به وجود آورند.

وی اطلاع رسانی قوی برای حضور مردم استان را در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضروری عنوان کرد و افزود: حضور مردم در صحنه مشت محکمی بردهان دشمنان اسلام است و ترفندهای آن ها را خنثی می کند.

سلیمانی گفت:راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باید باشکوه تر و با عظمت تر از سال های پیش باشد و مردم با امید، همدلی، همزبانی و با شور انقلابی در صحنه حضور یابند.

رئیس شورای هماهنگی استان در ادامه این جلسه گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن ساعت ۹و نیم صبح روز جمعه از میدان انقلاب شروع و تا میدان امامزادگان ادامه دارد.

علی گرجی مرغملکی افزود:هر کدام از ۱۷ کمیته ایکه از بدنه مردمی تشکیل می شوند با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت ویژه و با برافراشتن ۳۸ پرچم و یک پرچم ۳۰ متری جلوه ویژه ای به راهپیمایی می دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.