اصفهان-رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تاکید کرد: مقاومت و ایستادگی مردم کشور ما یک نعمت الههی اسست و مسؤلان باید برای قدردانی از این نعمت، صادقانه به مردم خدمت کنند.

مسؤلان باید برای قدردانی از ایستادگی مردم صادقانه خدمت کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جعفر عسگری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران یک نعمت است و ولایت فقیه محور وحدت جامعه اسلامی شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان از «استقلال» به عنوان بزرگترین دستاورد انقلاب شکوهمند اسلامی یاد کرد و افزود: اینکه امروز مسؤلان نظام ما درباره منافع کشورمان در دنیا آزادانه صحبت می کنند، یک نعمت محسوب می شود و اگر قدر این نعمت ها درا ندانیم، وابسته خواهیم شد.

وی یکی دیگر از دستاوردهای نظام اسلامی را «خودباوری» خواند و گفت: امروز خودکفایی و خودباوری کشور ما باعث وحشت دشمنان شده است .

عسگری تصریح کرد: مقاومت و ایستادگی مردم کشور ما یک نعمت الههی اسست و مسؤلان باید برای قدردانی از این نعمت، صادقانه به مردم خدمت کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال راهپیمایی۲۲ بهمن ماه در حالی برگزار می شود که کشورمان در آستانه انتخاباتی مهم قرار دارد، گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی که می فرمایند:« ۲۲ بهمن روز تجدید عهد با اسلام است» ، باید گفت که اسلام امریکایی به درد جوامع بشری نمی خورد بلکه اسلام ناب محمدی(ص) می تواند عدالت را در جهان حاکم کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در واقع نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است و باعث وحدت و همدلی می شود.

وی یادآور شد: مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال همچون سابق از ساعت ۹ صبح در میدان امام خمینی اصفهان برگزار و قالیباف- شهردار تهران سخنران این مراسم خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.