مشهد- وزیر اطلاعات با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص رسیدگی به سکونت گاه های غیر رسمی و حل مشکلات و معضلات این مناطق گفت: دولت تلاش دارد تا با ارائه خدمات متناسب با وظایف دستگاه های مختلف تا خروج کامل معضلات از این مناطق اقدام کند.

تلاش دولت برای حل مشکلات حاشیه نشینی ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید محمود علوی ظهر یکشنبه در دیدار با آیت الله سید جعفر سیدان از علمای برجسته حوزه علمیه خراسان با اشاره به مشکلات حاشیه نشینی در شهر مشهد اظهار کرد: عمده جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری حاشیه این کلانشهر روستاییانی هستند که به دلیل نبود اشتغال و مشکلاتی از این دست به حاشیه مشهد مهاجرت کرده اند.

وزیر اطلاعات گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی کارهای بسیار بزرگی انجام شده و در دولت یازدهم نیز خوب کار می شود، اما اطلاع رسانی از این امر و تبلیغ آن ضعیف بوده و بطور مناسب و شایسته بیان و اعلام نمی شود.

وی ادامه داد: همچنین بطور همزمان در سایر استانهای کشور کارها در گستره وسیع در حال انجام است چنانچه در امور برق رسانی روستاها، گازرسانی به شهرها و روستاها، افتتاح بیمارستانها، مدارس، پروژه های راه سازی و دیگر عرصه ها اقدامات گسترده ای انجام شده و همچنان هم در دست اجراست اما تبلیغات مناسبی از خدمات ارائه شده و در دست انجام صورت نمی گیرد.

حجت الاسلام علوی در ادامه به موفقیتهای وزارت اطلاعات نیز اشاره و بیان کرد: در این مدت تمامی تلاش ها و موفقیت ها در عرصه خدمت رسانی به مردم و نظام در سایه دعای مردم، توسل به ائمه(ع) و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری کسب شده و سربازان گمنام امام زمان(عج) با همکاری سایر دستگاههای اطلاعاتی موفق به تامین امنیت مردم شده اند.

وی همچنین گفت: علما مانند چشمه ای جوشان هستند که وجود و حضورشان در جامعه و استفاده از نظرات آنان به بهبود شرایط و انجام مسئولیت ها کمک و مسیر را روشن می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.