۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
کد خبر: 500682

ارتش سوریه صبح روز یکشنبه عملیات گسترده‌ای را علیه تروریست‌های داعش در مناطق روستایی شرق حلب انجام دادند و موفق شدند مناطق اطراف فرودگاه «کویرس» را به کنترل خود در آورند.

پیشروی‌های جدید ارتش سوریه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از المصدر، ارتش سوریه صبح روز یکشنبه عملیات گسترده‌ای را علیه تروریست‌های داعش در مناطق روستایی شرق حلب انجام داده و موفق شدند مناطق اطراف فرودگاه «کویرس» را به کنترل خود در آورند.

نیروهای ارتش سوریه بعد از عملیات گسترده و درگیری شدید با تروریست‌های داعش موفق شدند شهرک «ام ارکیله» را از اشغال تروریست‌های داعش آزاد کنند.

شهرک ام ارکیله در محور جنوبی فرودگاه کویرس و در نزدیکی منطقه «الجبول» واقع شده است.

یگان‌هایی از ارتش سوریه در محور جنوبی فرودگاه کویرس مستقر و یگان‌های دیگری نیز از محور شمالی این فرودگاه در حال پیشروی به سمت شهر «الباب» هستند.

بنا به گزارش‌های منتشر شده، در این عملیات نیرو‌های مقاومت نیز ارتش سوریه را پشتیبانی کرده‌اند.

نیروهای ارتش سوریه بعد از آزادسازی شهرک ام‌ارکیله و در دست گرفتن کنترل کامل این شهرک، اکنون در حال پاکسازی این شهرک از وجود مین‌ها و مواد منفجره هستند.

روز شنبه نیز نیروهای ارتش در ریف دمشق با تروریست‌های داعش درگیر شده و موفق به آزادسازی مناطق «منصور1» و «منصور2» در شرق فرودگاه «السین» شدند.

در این عملیات نیروهای ارتش موفق شدند 20 تروریست داعش را به هلاکت رسانده و نیز تعدادی از تجهیزات زرهی تروریست‌ها را منهدم کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.