نیشابور- همزمان با دهه فرخنده فجر نمایشگاه نقاشی «چهره نگاره‌های مهربان» آثار بانوی هنرمند نیشابوری «الهام برفرازی» در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گشایش یافت.

نمایشگاه نقاشی«چهره نگاره‌های مهربان» در نیشابور گشایش یافت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مسؤول مجتمع‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: هنرمندان جوان و تحصیل کرده نیشابوری در رشته‌های هنری بخصوص نقاشی توانسته‌اند آثار مانایی را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه نقاشی «چهره نگاره‌های مهربان» همزمان با دهه مبارک فجر درصدد است موضوعات آثار هنری را برای کشف رازهای معنوی به مخاطب ارایه کند.

حمیدرضا آتشی افزود: نمایشگاه نقاشی « چهره نگاره‌های مهربان » آثار بانوی هنرمند نیشابوری « الهام برفرازی » است که در آن ۵۰ اثر نقاشی در ابعاد  ۲۴ در ۱۸ الی ۵۰ در۴۰  سانتیمتر برپا شده است.

وی به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه دارای تکنیک مدادرنگی وپاستل است وبا سبک‌های رئالیسم است و موضوع چهره مردم شهرو روستاهای نیشابور می باشد.

وی خاطر نشان کرد : این سومین نمایشگاه انفرادی الهام برفرازی است که ۱۳ سال است در زمینه هنر نقاشی فعالیت می‌کند و در پی ارایه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.