ایلام– فرماندار شهرستان دهلران گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، پنج طرح عمرانی و بهداشتی در بخش های زرین آباد و سراب میمه شهرستان دهلران کلنگ زنی و بهره برداری شد.

۵ طرح عمرانی و بهداشتی در زرین آباد افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش قدس آنلاین، سیدحسینعلی موسوی امروز دوشنبه در آیین بهره برداری و کلنگ زنی این طرح ها با بیان اینکه برای بهره برداری و کلنگ زنی این طرح ها بالغ بر پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است، اظهار داشت: این طرح ها شامل احداث سه خانه بهداشت در زرین آباد و میمه، جدول گذاری شهر پهله و مخزن آب شرب روستای گلوزه است.

وی افزود: با بهره برداری از مخزن آب شرب بخش زرین آباد، ۱۲۰ خانوار در روستاهای گلوزه و احمد آباد از نعمت آب آشامیدنی بهداشتی بهره مند خواهند شد.

فرماندار شهرستان دهلران بیان داشت: تاکنون سه میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برای احداث خانه های بهداشت و به منظور تأمین مخزن آب آشامیدنی روستای گلوزه نیز یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و همچنین جدول گذاری شهر پهله یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

سیدحسینعلی موسوی یادآور شد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، پنج طرح عمرانی و بهداشتی در بخش های زرین آباد و سراب میمه شهرستان دهلران کلنگ زنی و بهره برداری شد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با دهه فجر امسال، ۱۰ خانه بهداشت در این شهرستان کلنگ زنی و مرمت می شوند، تصریح کرد: برای تعمیر و تجهیز این خانه های بهداشت، ۱۲ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.