دبیر بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی با اشاره به آغاز کار این جشنواره گفت: بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ۱۵ تا ۲۰ اردیبهشت ماه سال ۹۶ برگزار خواهد شد.

برگزاری بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی در اردیبهشت ۹۶

به گزارش «قدس آنلاین»،  مهدی گمار دبیر بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی، با اشاره به آغاز کار این جشنواره گفت: بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی کار خود را اخیرا آغاز کرده و علاقمندان تا ۱۰ بهمن فرصت داشتند که برای بخش صحنه این جشنواره ثبت نام کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه زمان اندکی در اختیار داشتیم نمی‌توانستیم مهلت ثبت نام را برای بخش صحنه تمدید کنیم و همزمان با ثبت‌نام‌ها ارزیابی‌ آثار آغاز شد.

گمار ادامه داد: ۱۳ بهمن توانستیم آثار مربوط به بخش اول بازبینی‌ها را معرفی کنیم و ۱۵ بهمن هم بخش تجربه‌های اجرا بسته شد و در این مرحله هم آثار منتخب تا شب چهارشنبه ۲۰ بهمن معرفی خواهند شد.

دبیر بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی تاکید کرد: امسال تلاش کردیم تا این جشنواره نسبت به سال‌های قبل با کیفیت و کمیت بهتری برگزار شود و در این رابطه رایزنی‌هایی در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: سعی داریم در این دوره هم سالن‌های درون دانشگاهی را داشته باشیم و هم سالن‌های خوب بیرون دانشگاه را پوشش دهیم تا بتوانیم مخاطب وسیع‌تری را داشته باشیم.

گمار تصریح کرد: بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ۱۵ تا ۲۰ اردیبهشت ماه سال ۹۶ برگزار خواهد شد و امیدواریم شاهد حضور پرشور دانشجویان و هنرمندان در این جشنواره باشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.