پس از قرائت کیفرخواست در دادگاه، اولیای دم این پسربچه که اکنون یک سال بزرگتر شده است در جایگاه ایستادند و برای مرد افغان اشد مجازات را خواستار شدند.

نقشه کثیف مرد۶۵ساله خارجی برای کودک ۶ساله تهرانی

قدس آنلاین - مرد افغان که متهم است کودکی ۶ساله را ربوده و قصد آزار و اذیت او را داشته است در جلسه دادگاه خود را به دیوانگی زد و گفت، کسی را مورد آزار و اذیت قرار نداده است. رسیدگی به این پرونده سیاه از روز ششم شهریور ماه سال گذشته و با گزارش مفقودی یک پسربچه به پلیس تهران در محدوده جنوب شهر تهران آغاز شد.

زمانی که شاکی این پرونده که مادر و پدر پسر بچه ای شش ساله بودند در برابر افسر کلانتری قرار گرفتند به شرح شکایت خود پرداختند و گفتند: امروز صبح زمانی که در خانه بودیم چند تا از بچه‌های کوچک محله که همبازی پسر ما هستند به در خانه ما آمده و مدعی شدند که یک مرد افغانی فرزند مان را دزدیده است. پس از این سریعاً در محل به دنبال او گشتیم و زمانی که همسایه‌ها از موضوع با خبر شدند با پلیس تماس گرفتند و از طرفی نیز همگی بسیج شدیم تا این مرد افغان را که فرزند ما را ربوده بود پیدا کنیم. با این حال همچنان او پیدا نشده است و از شما خواستاریم که فرزند ما را هرچه سریعتر پیدا کنید.

لحظاتی از طرح این شکایت در محل اعلام فقدانی نگذشته بود که از کلانتری محل گزارشی رسید مبنی بر دستگیری یک مرد افغان که در پارک با یک پسربچه ایرانی دیده شده است. پس از این مأموران او را به کلانتری انتقال داده و با اعلام مشخصات کودک به اولیای او، مشخص شد این دو ماجرا به هم مربوط است و پس از این پسربچه شش ساله به خانواده‌اش تحویل شد، در حالی که حال روحی و روانی خوبی نداشت.

این کودک به مأموران پلیس گفت: من در کوچه در حال بازی کردن بودم که این پیرمرد افغان به سمت من آمد و گفت بیا برویم کبوترهای مرا ببین. بعد از آن او مرا با خود به پارک برد و پس از اینکه مرا قربانی نیت شوم خود قرار داد با رسیدن مردی مدعی شد که پدر من است. من نیز وقتی این مرد خوب را دیدم که می خواهد نجاتم بدهد، گریه کردم و گفتم که او دروغ می گوید که مردم او را دستگیر کردند و به پلیس تحویل دادند.

 با اعتراف مرد افغان به آدمربایی صورت گرفته، پرونده برای بررسی دقیق‌تر و برای صدور حکم به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و صبح دیروز جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی قربانزاده و مستشاران قاضی غفاری و قاضی ملکی برگزار شد.

پس از قرائت کیفرخواست در دادگاه، اولیای دم این پسربچه که اکنون یک سال بزرگتر شده است در جایگاه ایستادند و برای مرد افغان اشد مجازات را خواستار شدند.

پس از این و زمانی که از متهم خواسته شد به اتهام خود دایر بر آدمربایی و همجنس گرایی به عنف در جایگاه مربوطه ایستاده و از خود دفاع کند، او گفت: من پیرمردی افغانی هستم که بیش از ۶۵ سال از سنم گذشته است. باور بفرمایید من نمی‌خواستم که به این کودک تعرضی بکنم و تنها برای اینکه به او پرنده‌های خوشگلی را نشان بدهم او را به پارک بردم. بعد از آن و زمانی که به روی نیمکت پارک نشسته بودیم یک مرد رسید و بدون هیچ دلیلی به ما مشکوک شد و همین زمینه دستگیری مرا فراهم آورد.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.