اصفهان- معاون جوانان اتاق بازرگانی اصفهان از شناسایی۵۳ چالش توسعه صادرات خبر داد و گفت: در سومین سمپوزیم جوانان و ثروت آفرینی در اسفندماه چالش های پیش روی صادرات مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

۵۳ چالش توسعه صادرات شناسایی شده است

به گزارش قدس آنلاین، امیر کشانی صبح سه شنبه در  پانزدهمین جلسه شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان، تصریح کرد: سمپوزیوم جوانان هر ساله به یک موضوع تخصصی در حوزه جوانان فعال اقتصادی می پردازد و در این دوره به چالش های پیش روی صادرکنندگان جوان می پردازد.

وی عدم ثبات قوانین، آشنا نبودن تجار با قوانین و اصول و قواعد تجارت بین الملل، نبود بسترهای و زیر ساخت های صادرات و  نوسانات نرخ ارز از چالش های پیش روی توسعه صادرات برشمرد و گفت: نبود نقشه راه برای تقویت صادرات استان از مهم ترین چالش های پیش روست.

 معاون جوانان اتاق بازرگانی اصفهان در ادامه از برگزاری دوره بازرگانان کوچک در اتاق بازرگانی زنجان خبر داد و گفت: پس از برگزاری موفقیت آمیز دوره بازرگانان کوچک در اتاق بازرگانی اصفهان سایر اتاق های بازرگانی از برگزاری این دوره استقبال کردند.  

 هانی منصوری عضو شورای عالی جوانان نیز در این جلسه از بررسی خدمات نوین به فعالان اقتصادی در اتاق‌های بازرگانی پیشرو خبر داد و گفت: ارایه خدمات مشاورهایی در بخش‌های مختلف جزو مهم‌ترین وظیفه اتاق‌های بازرگانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.