رئیس شورای شهر تهران گفت: موضوع کسب و کار موقت کسبه پلاسکو هنوز به سرانجام نرسیده است و باید فوری درباره اشتغال آنها اقدام شود. چندین دستگاه قول‌هایی داده‌اند.

موضوع کسب و کار موقت کسبه پلاسکو هنوز به سرانجام نرسیده است

به گزارش «قدس آنلاین»،  مهدی چمران در سیصد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: در سال ۵۷ در چنین روز و ساعتی حیات مدرسه علوی آماده می شد و پذیرای پرسنل نیروی هوایی بود که در مقابل حضرت امام با صف هاب منظم کل حیات را پر کردند. منتشر شدن این تصاویر زیبا و شور انگیز پایان نخست وزیری مرغ طوفان بود. روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی را تبریک می گوئیم.

وی افزود: ‌۲۱ بهمن ماه هم وقتی حکومت نظامی مایوس شده بود از ۴ بعد از ظهر به بعد بود و تصمیم داشتن در این روز اقدامات ناشایستی را انجام دهند و حضرت امام دستور دادند همه از خیابان ها بیرون بیایند و توطئه دشمنان خنثی شد

چمران خاطرنشان کرد: از مردم دعوت می کنم در روز ۲۲ بهمن که روز همه گروه ها است در راهپیمایی حضور پیدا کنند و بعد از ۳۷ سال انقلاب اسلامی را زنده نگه خواهند داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: روز جمعه مصادف با ایام فاطمیه اول است که تسلیت عرض می کنیم.

وی ادامه داد:قرار بود آتش نشانان تجهیزاتی که نیاز به جبران است را انجام دهند برای رسیدگی به خانواده های شهدای آتش نشانی رقمی را مشخص کنیم.

چمران بیان داشت: موضوع کسب و کار موقت کسبه پلاسکو هنوز به سرانجام نرسیده است باید سریعا نسبت به اشتغال آنها اقدام شود. چندین دستگاه قول هایی در این خصوص داده اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.