نشست مجمع خادمان قرآن که قرار بود بهمن‌ماه در مشهد برگزار شود، بهار سال آینده برپا خواهد شد.

زمان برگزاری همایش مجمع خادمان قرآن به تعویق افتاد

به گزارش «قدس آنلاین»،  محمدرضا پورمعین دبیر انجمن خادمان قرآن با  اشاره به برگزاری همایش خادمان قرآن، اظهار داشت: خادمان قرآن که از نخستین دوره همایش تجلیل از خادمان قرآن تاکنون تجلیل شدند، برای نخستین‌بار به همت معاونت قران و عترت ارشاد گرد هم آمدند.

وی با بیان اینکه در نخستین همایش خادمان قرآن فعالیت‌های قرآنی مورد بررسی قرار گرفت: افزود: در این جلسه ۸ کمیته تخصصی قرآنی تشکیل شد و دبیران این کمیته‌های تخصصی با برگزاری جلسات مختلف سعی در توسعه برنامه‌های قرآنی داشتند.

پورمعین با اشاره به برگزاری همایش خادمان قرآن که قرار بود امسال برگزار شود، خاطر نشان کرد: این همایش قرار بود ۲۷ تا ۳۰ بهمن‌ماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار شود اما به دلیل تداخل برنامه‌ها این مراسم به سال آینده موکول می‌شود.

دبیر انجمن خادمان قرآن با بیان اینکه در جلسه سال آینده موضوعات مهم در اساسنامه مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: یکی از برنامه‌های این همایش برپایی انتخابات مجامع تخصصی است.

به گزارش فارس برگزاری همایش مجمع خادمان قرآن از اوایل سال قرار بود برگزار شود اما به دلیل برخی مشکلات این همایش هر ماه به زمان دیگری موکول می‌شد که در آخرین تغییرات نیز با وجود اینکه زمان و مکان دقیق آن هم مشخص شده بود اما زمان برپایی آن به تأخیر افتاد و مقرر شد تا بهار سال آینده برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.