رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران سوخته، در نامه ای به رئیس جمهوری، خواستار تشکیل کمیته ملی پیشگیری از آتش سوزی و سوختگی شد.

کمیته ملی پیشگیری از آتش سوزی و سوختگی تشکیل شود

به گزارش «قدس آنلاین»،  متن نامه دکتر محمدجواد فاطمی فوق تخصص جراحی پلاستیک و رئیس هیات مدیره انجمن ققنوس (جمعیت حمایت از بیماران سوخته) به دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، به شرح ذیل است.

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تقدیم احترام به استحضار می رسانیم:

حال که بهت و ناباوری پس از فاجعه آتش سوزی پلاسکو جای خود را به عزا و ماتم عمومی داده است و فرزندان غیوری از این آب و خاک شهید شده اند و همچنین شماری چند از  هموطنان ما جان خود را از دست  داده اند و کشور عزیزمان متحمل هزینه های مادی و معنوی هنگفتی گردیده است، اعتقاد داریم که این حوادث قابل پیشگیری هستند و با فرهنگ سازی، آموزش، برنامه ریزی، تدوین قوانین، استانداردسازی و نظارت دقیق می توان جلوی این قبیل اتفاقات ناگوار را گرفت، اتفاقاتی روزمره که به دلیل ابعاد کوچک تر مادی و تبلیغاتی، تیتر اول هیچ رسانه ای نمی شوند، اما هر روزه در جای جای میهن عزیزمان، مادرانی را داغدار و فرزندانی را یتیم می کنند. می دانیم که این راه طولانی و دشوار است و به کمک آحاد ملت ایران و همت همه مدیران احتیاج دارد.

لذا انجمن ققنوس (جمعیت حمایت از بیماران سوخته)، بدین وسیله از محضر حضرت عالی استدعا دارد به عنوان رئیس جمهور ملت ایران در تغییر روش های ناکارآمد جاری پیشقدم شده و آموختن از مصائب و بلایا را آموزگار باشید. به عنوان اولین قدم در این راه تشکیل کمیته ملی پیشگیری از آتش سوزی و سوختگی به ریاست نماینده تام الاختیار جناب عالی در نهاد ریاست جمهوری را پیشنهاد می نماییم. باشد که همت حضرت عالی در این باب به عنوان یک سنت حسنه برای آینده ایران، نصب العین آیندگان قرار گیرد.

همچنین پیشنهاد می کنیم روز سی ام دی ماه هر سال به عنوان روز ملی پیشگیری از آتش سوزی و سوختگی نامگذاری گردد. در صورت موافقت حضرت عالی، انجمن ققنوس آماده ارائه همه جزئیات و هرگونه همکاری است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.