یزد- استاندار یزد گفت: مردم به کسانی اعتماد دارند که صداقت داشته باشند و بتوانند از آنها کمک و راهنمایی بگیرند.

مردم به افرادی اعتماد دارند که صداقت داشته باشند

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمد میرمحمدی سه شنبه شب در نشست مدیرکل سیاسی وزارت کشور با احزاب استان یزد که به مناسبت افتتاح خانه احزاب یزد برگزار شد اظهار داشت: وظیفه احزاب ترویج اخلاق، صمیمیت، همگرایی و تحول در اندیشه‌ها و افکار به تناسب شرایط روز است و خانه احزاب باید یک کانون فکری تلقی شود.

استاندار یزد گفت: هنر احزاب این است که اعتماد مردم را به خودشان جلب کنند ومردم به کسانی اعتماد دارند که صداقت داشته باشند و بتوانند از این افراد کمک و راهنمایی بگیرند.

وی افزود: در فعالیت احزاب باید به شیوه‌ای عمل کنیم که کرامت و حرمت مردم را در نظر داشته باشیم و به دنبال آن اخلاق، صداقت، درستی، همدلی، همکاری، شیوه تعامل و دیگر ویژگی‌های خوب را در جامعه ترویج دهیم.

استاندار یزد گفت: احزاب تنها جنبه سیاسی ندارند و از نظر سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و تمام موارد دیگر نقش دارند که نباید از این موارد غافل باشیم.

استاندار یزد افزود: احزاب همانند دوبازو عمل می کند یکی در پشتیبانی از مردم و دیگری در حمایت از مسئولان در انجام کارهای درست و شفاف فعالیت می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد در ادامه این جلسه گفت: در حال حاضر ۲۲ حزب سیاسی در سطح استان یزد فعالیت دارند.

محمدعلی طالبی افزود: یزد دومین استانی است که خانه احزاب در آن راه‌اندازی شده است ودر طول سه سال گذشته احزاب استان در تعامل با دولت اقدام به برگزاری ۹ نشست کردند که در سطح کشور نمونه بود.

معاون سیاسی استاندار یزد گفت: در حال حاضر ۲۲ حزب در استان یزد فعال هستند و رشد ۴۵درصدی در تعداد احزاب استان از دیگر نمادهای پویای احزاب در یزد است که انتظار داریم حضور احزاب به رشد سیاسی استان یزد کمک چشمگیری داشته باشد و با گرایش‌های موجود بتواند تحولات اساسی در سطح کشور ایجاد کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.