بیرجند-فرمانده سپاه درمیان با بیان اینکه اقتدارایران اسلامی در دنیا به برکت خون شهدا و ازخود گذشتگی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس حاصل شده است

اقتدارایران اسلامی در دنیا به برکت خون شهداء است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، سرگرد حسین خدادادی شامگاه سه شنبه در یادواره  شهدای شهر اسدیه اظهارداشت: شهدا باعشق به سرزمین و میهن به جنگ رفتند و با رشادت‌های خود تمام معادلات جهان را به هم ریختند باید قدر آنها را بدانیم و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

وی افزود: باید فرهنگ ایثاروشهادت را به فرزندان خود بیاموزیم و در تمام عرصه‌های علمی از شهدا یاد کنیم و این فرهنگ را در جهت علم وعمل پیش ببریم.

فرمانده سپاه درمیان با بیان اینکه اقتدارایران اسلامی در دنیا به برکت خون شهدا و ازخود گذشتگی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس حاصل شده است افزود: احیای اسلام ناب و زنده نگه داشتن قرآن، انقلاب اسلامی وهمچنین عزت، حیثیت و اقتدار کشور مرهون خون‌های پاک و مطهر شهیدان است.

خدادادی خاطر نشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، ذلت و عقب‌ماندگی جای خود را به عزت و عظمت داد و ملت ایران را تبدیل به یک قدرت بی مانند و جهانی کرد.

وی  یادآورشد: امروزجمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها نظام اسلامی مردم سالار دینی در جهان و به عنوان الگویی برای مسلمانان و مستضعفان سراسر عالم است.

فرمانده سپاه درمیان با بیان اینکه شهرستان درمیان ۷ سردار شهید دارد گفت: ۱۷۰ شهید و ۹ شهید گمنام پیشکش مردم ولایتمدار شهرستان مرزی درمیان به انقلاب و نظام اسلامی بوده است.

خدادادی  با اشاره به اینکه ایران پیش از انقلاب اسلامی زیرسلطه و سیطره استکبار جهانی و آمریکا بود اذعان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی روحیه استقلال، همبستگی ملی واسلامی و اتکار به توان داخلی را در جامعه ایران زنده کرد.

فرمانده سپاه درمیان گفت: به برکت انقلاب اسلامی بود که مردم از هرقشری به میدان آمدند و یک صدا استقلال آزادی جمهوری اسلامی را فریاد زدند و همبستگی ملی را به جهانیان اثبات کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.