کاخ سفید مدعی شد که ایران برجام را نقض می‌کند و رئیس جمهور آمریکا برای مقابله با آن، هیچ گزینه‌ای را از روی میز بر نداشته است.

کاخ سفید: ترامپ برای مقابله با ایران هیچ گزینه‌ای را از روی میز بر نداشته است

به گزارش "قدس آنلاین"، جان اسپایسر سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس روزانه خبری خود مدعی شد که ایران به طور مکرر توافق هسته‌ای را نقض می‌کند و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای مقابله با این وضعیت، هیچ گزینه‌ای را از روی میز بر نداشته است.

سخنگوی کاخ سفید در ادامه گفت: نظام ایران به زودی می‌فهمد که رئیس‌ جمهور جدیدی در آمریکا در مسند امور است. این رئیس‌جمهور قصد ندارد کنار بنشیند تا ایران به نقض آشکار توافق هسته‌ای ادامه دهد.

ترامپ پیش از این در مصاحبه با شبکه خبری فاکس‌ نیوز درباره توافق هسته‌ای ایران گفته بود: «فکر می‌کنم این بدترین توافق اتمی ممکن بود. فکر می‌کنم این توافقی بود که هرگز نباید در مورد آن مذاکره می‌شد. از نظر من خجالت‌آور است که توافقی مانند آن داشتیم و باید آن را امضا می‌کردیم و هیچ دلیلی نداشت این کار را بکنیم. اگر قرار است این کار را بکنیم (امضا کنیم)، باید توافقی خوبی داشته باشیم.»

مایکل پنس معاون ترامپ نیز گفته بود که کاخ سفید در حال ارزیابی توافق هسته‌ای ایران است و طی روزهای آینده نظر خود در این باره را اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.