ایلام- مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در ایلام گفت: بانوان با تقویت بعد دینی، معنوی و اسلامی زندگی خود قادرند جامعه را به سوی آرمان های دینی و اسلامی هدایت کنند.

بانوان جامعه را به سوی آرمان های اسلامی هدایت می کنند

به گزارش خبرنگار  قدس آنلاین، دکتر علی اصغر شریفی راد روز چهارشنبه در همایش بررسی نقش زنان که در محل کانون فرهنگی و هنری رحمه للعالمین ایلام برگزار شد، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی و رهبری مردی فرزانه همچون امام خمینی (ره) حضور و نقش زنان درصحنه های مختلف پررنگ‌تر شد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) به حضور زنان در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی مبنا و معنا بخشید، افزود: اسلام و قرآن هیچ تفاوتی بین زن و مرد قائل نبوده بلکه آنان را همسان و تکمیل‌کننده یکدیگر دانسته است.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان ایلام با اشاره به بعد تربیتی نقش زنان به این سخن امام راحل (ره) مبنی بر اینکه از دامن زن است که مرد به معراج می‌رود، بیان داشت: چنانچه بانوان این رسالت خطیر را در جامعه اسلامی به‌ درستی ایفاء نمایند، می‌توانند زمینه‌های تحقق تمدن نوین اسلامی را فراهم ساخت.

دکتر علی اصغر شریفی راد با بیان اینکه زنان بایستی علم و ایمان را سرلوحه زندگی خود قرار دهند، یادآور شد: زنان می توانند با تقویت بعد دینی و اسلامی زندگی خود، جامعه را به سوی آرمان های دینی و اسلامی هدایت کنند.

وی با اشاره به بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب در توصیه به زنان، خاطرنشان ساخت: رهبر معظم انقلاب فرمودند زنان باسواد با معرفت در همه میدان‌ها بایستی پیشرفت کنند الگوی زن را نشان بدهد در عین حفظ ظرافت‌های زنانگی در میدان‌های معنویت علم و تحقیق و تقرب به خدا نیز پیشروی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.