اهواز _ استاندار خوزستان در آئین کلنگ‌زنی پروژه غیر هم‌سطح جانبازان (زردشت) گفت: این پروژه از پروژه‌های مهم و اساسی است که به در خواست قشر جانبازان و به منظور روان شدن ترافیک احداث می‌شود.

عملیات اجرایی پروژه غیر هم‌سطح جانبازان در «زردشت»آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین غلامرضا شریعتی در آیین کلنگ‌زنی پروژه تقاطع غیرهمسطح جانباز(زردشت) و تعریض پل کیان‌آباد که امروز ۲۰ بهمن ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: روان شدن رفت و آمد و حرکت در بافت شهری را یکی از حقوق اصلی مردم توصیف کرد و اظهار کرد: روان شدن بار ترافیکی علاوه بر مزایای اقتصادی و جلوگیری از اتلاف سوخت به لحاظ روانی آرامش دهنده خواهد بود.

استاندار خوزستان تاکید کرد: به طور حتم توقف طولانی در ترافیک سبب آسیب رساندن به اعصاب انسان و تبعاتی چون رفتارهای نامعقول دارد.

شریعتی بیان کرد: هر چه استانداردهای حوزه شهری و اجتماعی طبق استانداردهای مورد انتظار باشد به همان میزان به سلامت آن شهر کمک خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که بحث سلامتی می‌شود به طور حتم منظور تنها سلامت جسمی نیست بلکه سلامتی روح و روان انسان نیز مدنظر است.

شریعتی با اشاره به کلنگ‌زنی تقاطع هم‌سطح جانباز (زردشت) گفت: این پروژه به در خواست جانبازان و با هدف روان شدن ترافیک و سهولت در رفت و آمد و باز شدن گره‌های ترافیکی انجام می‌شود.

وی توضیح داد: پروژه پل نهم بنا است تا پایان خرداد و یا تیرماه سال آینده حداقل با یک مسیر راه‌اندازی شود.

شریعتی با اشاره به ترافیک منطقه کیانپارس یادآور شد: با راه‌اندازی پل نهم سرعت ورود ماشین‌ها به کیانپارس بهتر و ترافیک روان‌تر خواهد شد.

وی گفت: کلنگ‌زنی این پروژه علاوه بر مزایای فنی و مهندسی دلیل معنوی نیز دارد چرا که به سهولت رفت و آمد جانبازان کمک خواهد کرد.

شریعتی بابیان اینکه نفت و گاز یکی از جاذبه‌های سرمایه‌گذاری در استان خوزستان است تاکید کرد: دفاتر شرکت‌های سرمایه‌گذار باید در استان دایر شود تا خدمات شهری متناسب با فرصت‌هایی که در استان است به مردم ارائه شود.

وی مترو را یکی از نمادهای توسعه شهری و عامل کاهش آلودگی هوا برشمرد و گفت: با راه‌اندازی مترو می‌توان گام‌های خوبی در کاهش ترافیک شهر برداریم.

شریعتی با ابراز تاسف از مسائل و مشکلات موجود در مناطق حاشیه‌ای تاکید کرد: مناطق مختلف اهواز باید متناسب باهم باشند و شهر به توسعه متوازن برسد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.