رئیس جمهور سوریه هشدار داد چنانچه رژیم صهیونیستی، دمشق را بمباران کند، این کشور نیز تل آویو و فرودگاه "بن گریون" را با موشک های "اسکاد" روسیه هدف قرار خواهد داد.

بشار اسد: تل آویو را موشکباران خواهیم کرد/ روسیه: استقبال می کنیم

به گزارش "قدس آنلاین"؛ "بشار اسد" –رئیس جمهور سوریه- به صورت غیرمستقیم به "ولادیمیر پوتین" –رئیس جمهور روسیه- اطلاع داده است که چنانچه جنگنده های رژیم صهیونیستی به دمشق و فرودگاه "المزه" حمله کنند، سوریه نیز "تل آویو" و فرودگاه "بن گریون" را موشکباران خواهد کرد.

این بالاترین سطح هشداری بوده است که "بشار اسد" علیه اسرائیل صادر کرده است؛ چراکه این رژیم تا کنون سه بار فرودگا "المزه" در دمشق را هدف قرار داده است و سوریه نیز با شلیک هشت موشک "اسکاد" به یکی از پایگاه های هوایی اسرائیل در همان روز، پاسخ این حملات را داده بود، ولی امروز سطح هشدار بسیار بالاتر است و گفته بمباران دمشق و فرودگاه "المزه" اینبار با موشکباران "تل آویو" و فرودگاه "بن گریون" پاسخ داده خواهد شد.

ریاست جمهوری روسیه از بشار اسد خواسته است چنانچه اسرائیل فرودگاه "المزه" را بمباران کرد، او نیز تنها پایگاه های نظامی این رژیم را با موشک های "اسکاد" هدف قرار دهد، ولی اگر دمشق مورد هدف جنگنده های اسرائیلی قرار گرفت، روسیه با موشکباران تل آویو و فرودگاه بن گریون" مخالفتی ندارد.

منبع: پانوراما الشرق الاوسط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.