شهرکرد-در سفر معاون رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری محور ۴ خطه بروجن به لردگان با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

محور  ۴ خطه بروجن- لردگان بهره برداری شد

به گزارش قدس آنلاین، با حضور معاون حقوقی پارلمانی رئیس جمهور و مدیران ارشد دولتی استان ظهر پنجشنبه محور ۴ خطه بروجن -لردگان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

گودرز امیری لردجانی معاون امور هماهنگی و عمرانی استانداری چهار محال و بختیاری در حاشیه این افتتاح به خبرنگار ما گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال احداث شد.

امیری لردجانی تصریح کرد: محور چهار خطه در حدفاصل کیلومتر ۲۲ تا ۳۷ بروجن-لردگان بطول ۱۵ کیلومتر اجرا شد که برای اجرای این طرح حدود ۲۰۰ متر مکعب خاک ریزی و حدود ۵۰۰ متر مکعب نیز خاکبرداری شد.

وی در خاتمه تأکید کرد: این پروژه به همت مدیران شهرستان بروجن در فاصله زمانی مناسب انجام شد و امروز به حول و قوه الهی شاهد بهره برداری این پروژه مهم و تأثیر گذار هستیم.

شایان ذکر است، محور بروجن- لردگان یکی از مسیرهای مهم اقتصادی است که روزانه تعداد زیادی کامیون و وسائط نقلیه در این مسیر تردد دارند و یکی از مسیرهای پرخطر استان محسوب می شود که با بهره برداری از این پروژه امید می رود حجم ترافیک کمتر شده و گشایشی برای مردم این منطقه باشد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.