بیرجند-نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید یک قانون استاندارد و به دور از سلیقه‌ برای آموزش و پرورش تدوین شود.

قانون به دور از سلیقه‌ برای آموزش و پرورش تدوین شود

 به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضاعبادی صبح پنج شنبه دردیدار با رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور اظهار داشت: هرمسئول درهررشته و از هر جایی درهر سازمانی متصدی یک مسئولیت است اما آموزش و پرورش مسئولیت آن فراتر از اینها است چرا که مسئولیت پرورش و آموزش جامعه را برعهده دارد.

وی افزود:دراصل چهارچوبی برای آموزش و پرورش باید ساخته می‌شد که بازی دست سیاستمداران و سیاست‌بازان نمی‌بود و برای آن وزارتخانه تعریف می‌شدودرچارچوب این تعریف وزیر و مسئولانی به صورت استاندارد تعیین می‌شدند نه اینکه در گذر زمان و با روی کار آمد هردولت سلیقه‌ای عمل شود ونتیجه آن امروز چیزی که مشاهده می‌کنیم باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد:دراین حوزه نسل آینده پرورش داده می‌شوند و این نسل همان مسئولان آینده هستند که در اینجا چگونه پرورش یافتن آنها شرط است و اگر در یک مرحله بی‌توجهی یا به صورت نادرست پیش برود تا آخر نیز خراب پیش خواهد رفت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:این قشر به هر دلیلی به گردن جامعه حق دارند و باید حمایت شوند و تنها نماند و وظیفه همه این است که در این راستا تکاپو و تلاش بیشتر شود.

عبادی بیان کرد:وظیفه ما حمایت از مربیان جامعه است اما شرایط باید آماده شودوبا این قانون موجود شرایط کافی نیست وباید باورکنیم و در این راستا برای آن فکر کنیم.

وی گفت: وظیفه ما حمایت ازمربیان جامعه است اما شرایط باید آماده شود و متأسفانه دراینجا نقص قانون در اجرا مشخص می‌شود ودر این راستا باید یک قانون استاندارد و به دورازسلیقه‌ برای آموزش و پرورش تدوین شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.