شهرکرد- در چند سال اخیر به ۲۰۰ روستای استان به وسیله تانکرهای آب  آبرسانی می شد که امروز این تعداد روستا به ۵۰ روستا کاهش یافته است و این توفیقی بزرگ برای دولت است.

۱۰۵۰میلیارد ریال برای آب شرب روستائیان چهار محال و بختیاری هزینه شده است

به گزارش قدس آنلاین، تورج احمد پور سامانی عصر پنچ شنبه در حاشیه سفر مدیران ارشد دولتی به شهرستان لردگان و در حاشیه آب رسانی به ۱۰ روستا در بخش فلارد روستای یونکی  از اختصاص ۱۰۵۰ میلیارد ریال در ۴ سال گذشته جهت تامین آب شرب روستائیان چهار محال و بختیاری خبر داد.

احمد پور سامانی افزود: مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال در سفر دکتر روحانی به استان تامین شد که در ۴ سال گذشته به ۳۰ روستای استان آب رسانی شده است.

وی تاکید کرد: در چند سال اخیر به ۲۰۰ روستای استان به وسیله تانکرهای آب  آبرسانی می شد که امروز این تعداد روستا به ۵۰ روستا کاهش یافته است و این توفیقی بزرگ برای دولت است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان با بیان اینکه  ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای آب رسانی بخش فلارد در شهرستان لردگان هزینه شده ابراز امیدواری کرد که دیگر شاهد مشکلات آب شرب در این منطقه محروم و حاشیه ای لردگان نباشیم.

شایان ذکر است در سفر حسینعلی امیری معاون حقوقی ، پارلمانی رئیس جمهوری به شهرستان لردگان  مبلغ  ۱ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان برای آب رسانی به ۱۰ روستای دیگر از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان اختصاص یافته که  تعداد  ۵۰۰۰ نفر از اهالی این بخش از آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.