مشهد- مدیر کل اتباع خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از نهم بهمن تعداد ۳ گروه از خانواده‌های اتباع، می‌توانند کارت اقامت دایم بگیرند.

خانواده‌های شهدای فاطمیون کارت اقامت دایم دریافت می کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مدیر کل اتباع خارجی استانداری در دیدار جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی از خانواده های شهدای تیپ فاطمیون و مدافع حرم بیان کرد: بر اساس دستورعمل‌های ابلاغی، از نهم بهمن به بعد ۳ گروه از خانواده‌های اتباع، می‌توانند کارت اقامت دایم بگیرند.

محمد عجمی افزود: پدر، مادر، و فرزندان شهدای فاطمیون، پدر، مادر، خواهر و برادر دانش‌آموزان ثبت‌نام شده در مدارس کشور، مردان افغانی که با دختران ایرانی ازدواج کرده‌اند و نیز مرد و زن افغانی که یکی از دو طرف کارت آمایش داشته باشند به همراه فرزندان‌شان می‌توانند اقامت دایم دریافت کنند.
وی ادامه داد: با هماهنگی انجام شده بین بنیاد شهید و نیروی انتظامی، مقرر شده بستگان درجه یک شهدای فاطمیون نیز بتوانند گواهینامه پایه دوم رانندگی بگیرند.

مدیر کل بهزیستی نیز بر حل مشکلات خانواده‌ها از نظر مسایل اجتماعی تأکید کرد.
حمیدرضا پوریوسف افزود: خانواده‌هایی که عضو معلول داشته باشند تحت پوشش برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه که با همکاری اداره کل اتباع و کمیساریای پناهندگان سازمان ملل در مشهد در حال اجراست، قرار می‌گیرند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.