مدیرکل مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس با بیان اینکه نوزدهمین جشنواره‌ خیرین مدرسه‌ساز در شهرستان‌ها آغاز شده است، گفت: جشنواره‌های خیرین مدرسه‌ساز در مراکز استان‌ها از ۱۵ اسفند آغاز شده و تا اوایل اردیبهشت ماه ۹۶ ادامه خواهد داشت.

آغاز نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز از ۱۵ اسفندماه/ کمپین مشارکت خیرین در ایمن‌سازی مدارس ایجاد شد

به گزارش «قدس آنلاین»،  محمدرضا جعفری مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور اظهار داشت: جشنواره‌های خیرین مدرسه ساز سال ۹۶۶، به علت مواجه  شدن با زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به زمان پیش از انتخابات انتقال یافت.

وی افزود: جشنواره‌های خیرین مدرسه ساز معمولاً در اردیبهشت ماه هر سال در سراسر کشور برگزار می‌شد، اما نوزدهمین جشنواره خیرین زودتر برگزار خواهد شد.

جعفری با اشاره به زمان برگزاری جشنواره‌های خیرین، خاطرنشان کرد: نوزدهمین دوره جشنواره‌های مراکز استان‌ها از ۱۵ اسفندماه آغاز می‌شود و تا اوایل اردیبهشت ماه سال آینده ادامه پیدا می‌کند؛ همچنین جشنواره‌های شهرستانی خیرین از هم‌اکنون آغاز شده است.

وی رویکرد جشنواره پیش روی خیرین مدرسه ساز را «مشارکت خیرین در ایمن سازی مدارس» عنوان و گفت: در همین راستا یک کمپین هم راه‌اندازی شده است که تاکنون خیرین حدود ۵۰ مدرسه را برای مجهز شدن به سیستم‌های اطفای حریق متقبل شده‌اند.

وی افزود: به طور قطع نمی‌توان گفت که در تمام مدارس کشور سیستم اطفای حریق وجود دارد، اما با کمک و همت خیرین می‌توانیم مدارس را به این سیستم مجهز کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.