دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز یکشنبه با انتشار توییت جدیدی اعلام کرد که سخت گیری بر مجرمان غیرقانونی، صرفا عمل به وعده های انتخاباتی است.

ترامپ به دنبال عمل به وعده‌های انتخاباتی

به گزارش قدس آنلاین، حساب کاربری توییتر، وی توییت کرد: سخت گیری بر مجرمان غیرقانونی، صرفا حفظ وعده های انتخاباتی ام است. گروه های تبهکار، قاچاقچیان مواد مخدر و دیگران حذف می شوند.
 
وی در توییت دیگری که اشاره به لغو حکم ضد مهاجرتی اش داشت، نوشت: 72 درصد از پناهجویانی که در جریان اختلاف در روند دادگاه، در آمریکا پذیرفته شدند، از هفت کشور سوریه، عراق، سومالی، ایران، سودان، لیبی و یمن هستند.
 
ترامپ چندی پیش حکمی را امضا کرد که به موجب آن شهروندان این هفت کشور از ورود به خاک آمریکا منع می شدند. اما به موجب حکمی که از سوی یک قاضی فدرال سیاتل آمریکا در مخالفت با حکم ترامپ صادر شد، حکم رئیس جمهوری آمریکا از روند اجرایی خارج شد.
 
ترامپ در توییت دیگری از شبکه تلویزیونی سی ان ان انتقاد کرد و نوشت: برنی سندرز (سناتور دمکرات آمریکا) در سی ان ان دروغ پرداز در حالی که از واژه اخبار دروغ برای توصیف این شبکه استفاده می کرد، صدایش قطع شد و آنها (مسوولان این شبکه) گفتند، اشکال فنی رخ داده است.
 
سی ان ان روز جمعه با برنی سندرز مصاحبه ای داشت و از وی در مورد مذاکرات مایکل فلین مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا با روسیه پرسید.
 
سی ان ان فیلمی از ترامپ پخش و اعلام کرد که وی از اخبار مربوط به فلین بی اطلاع بوده است. سپس از برنی سندرز در این مورد نظرخواهی کرد.
 
سندرز پاسخ داد: در واقع من چیزی نمی دانم، شاید وی در حال تماشای اخبار کذب سی ان ان بوده است. در آن زمان بود که سندرز دیگر نتوانست صدای گوینده سی ان ان را بشنود.
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.