اهواز- در پی بارش باران در خوزستان برق برخی مناطق این استان قطع شد و در همین راستا ستاد بحران تشکیل جلسه داد.

برخی مناطق خوزستان در خاموشی فرو رفت/ ستاد بحران تشکیل جلسه داد

به گزارش قدس آنلاین، با بارش باران در اهواز، برق برخی مناطق این شهرستان قطع شده و برخی منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار ترانس برق خبر دادند.

مناطق زیتون کارمندی، کیانپارس، کوی ملت، کوی رمضان، منبع آب و شهرک دانشگاه از جمله مناطقی است که در خاموشی به سر می برند.

برخی گزارش ها حاکی از خاموشی مناطقی در شهرهای مسجدسلیمان و بندرامام دارد.

گفتنی است از ساعتی پیش سامانه بارشی آسمان دزفول را نیز فرا گرفته که در اثر آن رگبارهای پراکنده این منطقه را تحت تأثیر قرار داده است.

براساس گزارش ایستگاه هواشناسی دزفول، این سامانه بارشی فردا، دوشنبه، شدت می گیرد و پیش بینی می شود حجم بارش ها در این دو روز در دزفول به بیشتر از ۲۵ میلیمتر برسد.

به همین دلیل ستاد بحران استان خوزستان نیز در اعلامیه ای نسبت به احتمال بروز آبگرفتگی معابر و خیابان های دزفول طی امشب و فردا هشدار داده است.

تمامی دستگاه های مرتبط با ستاد بحران شهرستان دزفول بسیج کامل شده اند تا درصورتی که این بارش ها مستمر و بدون وقفه باشد و سیلاب و آبگرفتگی رخ دهد بتوانند اوضاع را کنترل کنند.

گفتنی است با توجه به قطع برق در پی همزمانی دو پدیده مه گرفتگی و گردوغبار در خوزستان، روز شنبه مردم ۱۱ شهر این استان بیش از ۱۴ ساعت خاموشی را تجربه کردند که با قطع شدن برق، مخازن آبی نیز از دسترس خارج شد و مردم با قطعی آب نیز مواجه شدند.

این مسئله باعث شد وزیر نیرو و برخی معاونان این وزارتخانه بعدظهر شنبه وارد خوزستان شوند تا از نزدیک جریان شست و شوی تجهیزات انتقال برق و حل مشکلات ایجاد شده را شاهد باشد.

جلسه ستاد بحران استان خوزستان امشب به دلیل مشکلات حادث شده مجبور به تشکیل جلسه با حضور مدیران دستگاه های اجرایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.