ایلام- مدیرکل اداره زندان های استان ایلام گفت: تکمیل و راه اندازی پروژه ندامتگاه جدید ایلام لازم و ضروری است.

تکمیل پروژه ندامتگاه جدید ایلام ضروری است/ جامعه زندانیان از اجتماع جدا نیست

به گزارش قدس آنلاین، اکبر محبی امروز دوشنبه در دیدار با فرماندار ایلام، با بیان اینکه زندان مرکزی در مکان فعلی باعث مشکلاتی برای زندان و ساکنان اطراف شده است، اظهار داشت: تا کنون ساخت ندامتگاه جدید ایلام پیشرفت قابل توجهی داشته که تکمیل و راه اندازی این زندان نیازمند نگاه ویژه مسئولان ارشد استانی می باشد.

وی با اشاره به اینکه ساخت فضاهای جدید و تکمیل پروژه های نیمه کاره زندان های استان بسیاری از مشکلات را مرتفع خواهد کرد، افزود: رعایت کرامت انسانی و حقوق شهروندی تک‌ تک زندانیان از اصول مهم زندان بانی اسلامی بوده که سرلوحه کار تمام زندانبانان قرار گرفته است.

مدیرکل اداره زندان‌های استان بیان داشت: تعامل و همت مسئولین در راستای بهره برداری و ساخت فضاهای جدید در زندان ها، به پیشبرد اهداف این سازمان کمک شایانی خواهد کرد.

اکبر محبی یادآور شد: تکمیل و راه اندازی پروژه ندامتگاه جدید ایلام لازم و ضروری است.  

فرماندار ایلام نیز در این دیدار گفت: جامعه زندانیان از اجتماع جدا نیست و بررسی مشکلات و پیگیری آنها، امری واجب و ضروری برای تمام مسئولان است.

معروف بسطامی به فلسفه اصلاحی و تربیتی زندانها و اقدامات اصلاح گرایانه ای که در زمینه بازسازی شخصیتی زندانیان صورت می گیرد اشاره کرد و اظهار داشت: تأثیر همدلی مسئولان و دستگاه های اجرایی در جهت رشد و ترقی این مجموعه ها نتیجه بخش خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.