مشهد- مدیرکل پست خراسان رضوی گفت: با توجه به آغاز چهل و ششمین دوره مسابقات نامه‌نگاری بین المللی نوجوانان زیر ۱۶ سال در سراسر ایران، پاکت‌های این مسابقه به صورت رایگان در مراکز پستی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

پاکت‌های مسابقه بین المللی نامه نگاری سال  ۲۰۱۷ رایگان توزیع می شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد شفیعی افزود: این مسابقه فرهنگی امسال با  موضوع «تصور کنید شما مشاور جدید دبیرکل سازمان ملل هستید، در این صورت برای کمک به دبیرکل ابتدا به کدام یک از موضوع‌های مورد بحث جهان خواهید پرداخت و چه راه حلی به وی توصیه خواهید نمود؟» می‌شود.
وی تصریح کرد: به منظور تسهیل و تسریع فرایند ارسال نامه‌ها برای نوجوانان ایرانی، شرکت ملی پست پاکت‌های ویژه‌ای برای این مسابقه طراحی کرده است.

وی گفت: شرکت کنندگان نامه‌های نوشته شده را همراه با درج مشخصات کامل و شماره تماس در این پاکت‌ها که در قالب سرویس پست جواب قبول طراحی شده قرار داده و بدون هیچ گونه پرداخت وجهی حداکثر تا ۱۲ اسفند به صندوق‌های پستی سطح معابر انداخته و یا به نزدیک‌ترین دفتر پستی تحویل دهند.

به گفته وی، براساس اعلام اتحادیه پستی جهانی، نوجوانان دارای حداکثر ۱۵ سال می‌توانند در این مسابقه به رقابت پرداخته و از جوایز ارزشمند آن بهره‌مند شوند. نامه‌های ارسالی باید به صورت دست نویس و یک رو بوده و موارد مربوط به نامه نگاری نظیر درج آدرس گیرنده و فرستنده، تاریخ و امضای پایانی رعایت شده و نامه‌ها حداقل در دو صفحه و حداکثر در چهار صفحه باشد.

وی ضمن دعوت از تمامی نوجوانان زیر ۱۶ سال هم استانی به منظور شرکت در این رقابت بین المللی فرهنگی افزود: جوایز این مسابقه در سطح ملی شامل اهدای ۲۲ قطعه طلا و نقره به آثار ارزنده و ۱۰۰ جایزه به آثار برتر و در سطح بین المللی شامل مدال‌های طلا، نقره و برنز به ترتیب به نفرات اول تا سوم بین المللی تعلق و همچنین گواهینامه معتبر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.