تایباد-فرمانده انتظامی تایباد گفت: کلاهبردار دو میلیارد و پانصد میلیون ریالی در مشهدریزه تایباد دستگیر شد.

دستگیری کلاهبردار دو میلیارد و پانصد میلیون ریالی در مشهدریزه تایباد

به گزارش قدس آنلاین فرمانده انتظامی شهرستان تایباد ظهر سه شنبه در نشست خبری بیان کرد: با دریافت اطلاعات و اخبار به طور ضربتی باندهای بزهکاری درحوزه احشام و زورگیری دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی گفت: باند سارقین احشام در شهرهای مختلف استان دستگیر و پرونده آنان برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

اوعنوان کرد: باند دوم ، سارقان لوازم و ادوات چاههای کشاورزی نیز دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

سرهنگ حسن ناگهانی اظهارداشت: دربخش قاچاق مواد مخدر نیز اقدامات بسیار خوبی انجام که منجر به کشفیات و دستگیری قاچاقچیان شده است.

وی در ارتباط با ارازل و اوباش گفت: برای حفظ امنیت اجتماعی جامعه و خصوصا دانش آموزان، با دستگیری گروه های مختلف در این حوزه با اقدام سریع وضعیت سابق و نگرانی خانواده ها مرتفع شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد افزود: در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک، عمده اقدامات ما راه اندازی پیست موتورسواری با همکاری اداره ورزش و جوانان و حمایت فرمانداری بوده که به نتایج موفقی دست یافته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد عنوان کرد: برنامه ریزی برای برگزاری رالی اتومبیلرانی از اقدامات انجام شده در مبحث فرهنگ ترافیکی است که موجب کاهش بزهکاری و تخلفات مختلف راهنمایی و رانندگی خواهد شد.

سرهنگ ناگهانی گفت : با حضور در مساجد اهل سنت و تشیع و نشست با علما و روحانیت تعامل و همراهی  با تمام اقشار را با مساعدت روحانیت مد نظر داشته و خواهیم داشت.

وی به راه اندازی و تجهیز پلیس فتا اشاره کرد و افزود : پلیس فتا در حوزه فضای مجازی در شهرستان فعال شده ، اما در اسفندماه بطور رسمی این حوزه افتتاح خواهد شد.

سرهنگ ناگهانی گفت : به هنرمندان در حوزه های مختلف توجه خواهیم داشت وبا حمایت از آنان در حوزه های مختلف مانند فیلم و عکس برای ارتقای  فرهنگ ترافیکی و اجتماعی استفاده خواهیم کرد.

او گفت:انتقاد سازنده را می پذیریم و آن را عامل ترقی و بهبود کیفیت کاری خود می دانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.