آبادان- فرماندار آبادان با بیان اینکه بوی گاز منتشر شده در آبادان خطری ندارد، گفت: با هماهنگی اداره آموزش‌ و پرورش مقرر شد تا مدرسه شاهد خاتم‌الانبیا آبادان به دلیل بوی گاز تعطیل شود.

بوی گاز منتشر شده در آبادان خطری ندارد

به گزارش قدس آنلاین، عزیزالله شهبازی درباره بوی منتشر شده در آبادان گفت: شامگاه دوشنبه یکی از مخازن گاز در آبادان دچار نشتی و سبب شد یک بوی بسیار مشمئزکننده در برخی مناطق آبادان منتشر شود.

وی افزود: این بو کاملاً بی‌خطر است و مشکلی برای سلامتی مردم ایجاد نمی‌کند اما انتشار آن به دلیل بد بو بودن سبب نارضایتی ساکنین برخی از مناطق آبادان شد.

فرماندار آبادان بیان کرد: مسئولان اداره گاز شهرستان آبادان از همان زمان انتشار متوجه موضوع و پیگیر رفع آن شدند و آتش‌نشانی و دیگر نهادهای مربوطه نیز در جریان این پیگیری هستند.

وی بابیان اینکه نقطه انتشار این گاز ایستگاه تقویت فشار گاز در مجاورت کوی قدس آبادان بود، عنوان کرد: صبح سه شنبه نیز رئیس اداره آموزش‌ و پرورش آبادان با من تماس گرفت و گفت که یک مدرسه در منطقه‌ای که این بو منتشر شده قرار دارد.

شهبازی افزود: به‌منظور رفاه حال دانش آموزان این مدرسه و با هماهنگی اداره آموزش‌وپرورش مقرر شد تا مدرسه شاهد خاتم‌الانبیا آبادان در نوبت صبح تعطیل شود اما بقیه مدارس شهر فعال باشند.

فرماندار آبادان گفت: چنانچه این بو تا بعدازظهر در محل بماند و به تشخیص اداره آموزش‌وپرورش آبادان نوبت بعدازظهر این مدرسه نیز تعطیل می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.