مشهد- دهمین خیمة الزهرا و نمایشگاه سازه‌های تجسمی مذهبی «یاس کبود» گشایش یافت.

برپایی دهمین خیمة الزهرا و نمایشگاه «یاس کبود» در مشهد

به گزارش قدس انلاین، مسؤول هماهنگی این نمایشگاه با اعلام این مطلب گفت: دهمین خیمة الزهرا و نمایشگاه سازه‌های تجسمی مذهبی یاس کبود  که طی ۱۰ سال اخیر برپا شده است، نیز امسال افتتاح شد.

سعیدعظیم زاده خاطر نشان کرد: این نمایشگاه  نیز به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) در خیمة الزهرا واقع در خیابان توس بین توس ۶۷ – ۶۹ هر روز به مدت ۲۰ شب از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه شامل سازه‌های تجسمی مذهبی با موضوع شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، امام زمان(عج)، قبرستان بقیع وکوچه بنی‌هاشم ، در نیم سوخته و … است که بازدید آن برای عموم آزاد است.

 وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معطوف کردن توجه جامعه به ائمه اطهار(ع) و بویژه امام زمان(عج)عنوان کرد و گفت: امیدواریم با برپایی و برگزاری این مراسم و نمایشگاه‌ها گامی در راستای یادآوری مظلومیت حضرت زهرا(س) برداشته باشیم.  

لازم به ذکر است: این مراسم به مناسبت ایام شهادت دخت نبی اکرم، حضرت زهرا (س)هر سال با همکاری قرارگاه فرهنگی مکتب الحسین و پایگاه حضرت ابوالفضل العباس(ع) و با همت جوانان شهرک امام علی(ع) بر پا می‌شود. گفتنی است، این نمایشگاه شب گذشته با حضور مدیران استانی و شهری گشایش یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.