گیلان -رئیس سازمان بسیج حقوقدانان گیلان گفت: کارگاه تخصصی و کاربردی حکمیت و داوری در محاکم دادگستری ۱۱ اسفندماه امسال در گیلان برگزار می‌شود.

کارگاه تخصصی حکمیت در گیلان برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سازمان بسیج حقوقدانان گیلان، ابوطالب اصغری صبح چهارشنبه با اشاره به برنامه‌های شورای عالی سازمان بسیج حقوقدانان گیلان اظهار کرد: دومین کارگاه تخصصی و کاربردی حکمیت و داوری در محاکم دادگستری توسط سازمان بسیج حقوقدانان در استان برگزار می‌شود.

وی، آخرین مهلت ثبت‌نام برای شرکت در کارگاه تخصصی و کاربردی حکمیت و داوری در محاکم دادگستری را تا پنجم اسفندماه امسال عنوان کرد و افزود: کارگاه تخصصی و کاربردی مذکور با مشارکت انجمن مدافعان حقوق بشر و شهروندی گیلان و با همکاری مرکز علمی کاربردی زندان‌های مرکز استان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان گیلان تصریح کرد: مرتضی شهبازی‌نیا مدرس دوره‌های داوری داخلی و بین‌المللی در مرکز داوری اتاق بازرگانی ایران تدریس در کارگاه تخصصی و کاربردی حکمیت و داوری در محاکم دادگستری را به عهده دارد.

اصغری متذکر شد: علاقمندان برای ثبت‌نام در کارگاه تخصصی کاربردی حکمیت و داوری در محاکم دادگستری می‌توانند مشخصات خود را به شماره پیامک ۶۶۰۰۰۱۳۰۱۰ ارسال کنند.

وی با بیان اینکه کارگاه تخصصی و کاربردی حکمیت و داوری در محاکم دادگستری در ۱۱ اسفندماه امسال در رشت برگزار می‌شود، بیان کرد: محل برگزاری کارگاه مذکور سالن کنفرانس مرکز علمی کاربردی زندان‌های گیلان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.