تایباد- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی با اشاره به اینکه ۱۸ دستگاه اجرایی در ستاد امر به معروف استان عضو هستند، گفت: همه در مقابل مسئله مهم امر به معروف و نهی از منکر مسئولند.

۱۸ دستگاه اجرایی در ستاد امر به معروف خراسان رضوی عضو هستند

به گزارش قدس آنلاین، سید عبدالله ارجائی عصر چهارشنبه در جمع اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مرزی تایباد با اشاره به آیات و روایات قرآنی و اسلامی در باب امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: با اجرا شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی تمام امور مسلمانان سامان می یابد.

وی عنوان کرد: با اجرای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر همه افراد جامعه در مقابل همدیگر احساس مسئولیت کرده و جامعه اصلاح خواهد شد.

وی اظهار داشت: بیش از یک هزار و ۲۰۰ واجب در مسئله مهم امر به معروف و نهی از منکر از منابع دینی و اسلامی احصاء شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی افزود: باید برای تشویق و ترغیب مردم به این فریضه مهم کار فرهنگی کرد.

در ادامه این جلسه امام جمعه موقت شهرستان تایباد با اشاره به لزوم اجرایی شدن مسئله امر به معروف و نهی از منکر در بین آحاد مردم جامعه اسلامی گفت: امروز دشمنان اسلام و نظام اسلامی با انواع ترفندها و توطئه ها، ارزشهای اسلامی، دینی و ملی ما را مورد هدف قرار داده اند و تنها راه مقابله با این تهاجم فرهنگی دشمن ترویج معروفات و دوری از منکرات در سطح جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام مرتضی محدثی عنوان کرد: باید آسیب ها در هر شهرستانی احصاء  و برای مقابله با آن نیز برنامه ریزی شود.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) اظهار داشت: امروز دشمن با شبکه های ماهواره ای خانواده ها و فرزندان ما را مورد هدف قرار داده است.

وی عنوان کرد: مردم ولایت مدار شهرستان تایباد که شیعه و سنی در کنار هم با وحدت و همبستگی زندگی می کنند یکی از ضروریات حفظ همین وحدت است و باید همه متوجه توطئه های دشمنان باشند.

امام جمعه اهل تسنن شهرستان تایباد به استناد آیات قرآن عظیم الشان در باب امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف و نهی از منکر از وظایف مهم همه اقشار جامعه و بویژه مسئولان است.

مولوی غلام نبی توکلی افزود: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات دینی و اسلامی است که باید بوسیله متدینان در جامعه اسلامی ترویج پیدا کند.

در پایان این جلسه حکم مسئولیت ستاد و دبیری آن که به امضا آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی رسیده بود به حجت الاسلام مرتضی محدثی امام جمعه شهرستان و سرهنگ حسن نعمتی فرمانده سپاه پاسداران تحویل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.