در حالی مسئولان چلسی نسبت به تمدید قرارداد کاستا اطمینان دارند که رسانه ها از قبول پیشنهاد چینی ها از سوی کاستا خبر می دهند.

دیه گو کاستا در دو راهی تمدید یا رفتن به لیگ چین

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از استاندارد، چلسی در تابستان با یک موضوع جدی روبرو خواهد بود و آن هم بحث ماندن یا رفتن دیگو کاستا، بهترین گلزن چند سال اخیر این تیم است. کاستا در این فصل نیز توانست گل‌های خوبی به ثمر برساند تا عملکرد ضعیف فصل قبل خود را بهبود ببخشد. همین باعث شده است چند تیم چینی به این بازیکن پیشنهاد حضور در فوتبال آسیا را بدهند که هنوز با پاسخ مثبت کاستا روبرو نشده است.

به نظر می‌رسد تیم‌های چینی دست‌بردار کاستا نیستند و این هفته جدیدترین پیشنهاد خود را برای به خدمت گرفتن کاستا به باشگاه چلسی ارسال کردند. منابع نزدیک به این بازیکن عنوان کردند کاستا تحت تاثیر پیشنهاد ۹۰ میلیون یورویی باشگاه‌های چینی قرار گرفته است و این بازیکن قصد دارد در تابستان با جدایی از جمع آبی‌های لندن به چین برود.

البته در این بین باشگاه چلسی به هواداران خود قول داده است که هر طور شده قرارداد این بازیکن را در تابستان تمدید کند تا کاستا در لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد بتواند تیم چلسی را همراهی کند.

چلسی صدرنشین لیگ برتر انگلیس با هشت امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول خود را آماده قهرمانی در این رقابت‌ها می‌کند. آنها در جام حذفی نیز حضور دارند و شنبه باید برابر ولورهمپتون به میدان بروند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.