قوچان- مدیر بیمارستان موسی بن جعفر(ع) قوچان گفت:در حال حاضر طلب بیمارستان از بیمه‌ها به بیش از ۲۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است و عدم پرداخت به موقع طلب این بیمارستان باعث ایجاد مشکلاتی در روند خدمت رسانی مطلوب به شهروندان شده است.

بیمارستان موسی بن جعفر(ع) قوچان ۲۰۰ میلیارد ریال طلبکار است

داود خوش شکن در گفت‌وگو با قدس گفت: متاسفانه این طلب ها موجب شده تا کارانه پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان از بهمن ماه سال گذشته به تعویق بیفتد.

وی افزود: با وجود تمام مشکلات مالی، تلاش شده تا خدمت رسانی به شهروندان و بیماران تحت تأثیر این مشکلات قرار نگیرد.

 مدیر بیمارستان موسی بن جعفر(ع) قوچان از کمبود تخت بیمارستانی در این شهرستان پس از اجرای طرح تحول سلامت خبر داد.

وی ادامه داد: بیمارستان موسی بن جعفر(ع)  قوچان دارای ۱۲۸ تخت بیمارستانی است، اما مراجعات بیماران بیش از ظرفیت موجود است و در هر ماه بیش از ۱۵ روز، تعداد بیماران بستری شده به بیش از ۱۵۰ نفر می‌رسد.

وی گفت: شاخص تخت‌های بیمارستانی برای هر ۱۰۰۰ نفر  تعداد ۳۸ تخت است که براساس شاخص‌های کشوری، بیمارستان‌های قوچان می‌بایست دارای ۲۵۶ تخت باشند، اما در حال حاضراین بیمارستان ۱۲۸ تخت و بیمارستان تخصصی زنان ۶۴ تخت دارد که بر این اساس شهرستان قوچان به ۶۴ تخت بیمارستانی دیگر نیاز دارد.

خوش شکن تصریح کرد: پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت تعداد مراجعات به بیمارستان ها افزایش چشمگیری داشته، به گونه‌ای که در سال ۹۲ تعداد مراجعان به کلینیک تخصصی بیمارستان موسی بن جعفر ۹۴۲ نفر در ماه بوده که این رقم در سال جاری به بیش از ۶۰۰۰ نفر در ماه افزایش یافته است.

مدیر بیمارستان موسی بن جعفر(ع)  قوچان درخصوص بدهی بیمه ها به این بیمارستان ، گفت: در حال حاضر طلب بیمارستان از بیمه‌ها به بیش از ۲۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است و عدم پرداخت به موقع طلب این بیمارستان باعث ایجاد مشکلاتی در روند خدمت رسانی مطلوب به شهروندان شده است و

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.