۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 504812

۳ جوان مسلح به اسلحه کلاشینکف ساعت یک و نیم ظهر پنجشنبه با یورش به یک صرافی در میدان فردوسی تهران، اقدام به سرقت کردند.

۳جوان یک صرافی را خالی کردند

قدس آنلاین - ۳ جوان مسلح به اسلحه کلاشینکف ساعت یک و نیم ظهر پنجشنبه با یورش به یک صرافی در میدان فردوسی تهران، اقدام به سرقت کردند. تحقیقات پلیسی برای به دام انداختن سارقان مسلح ادامه دارد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس فرماندهی تهران بزرگ با تأیید وقوع این حادثه گفت: این حادثه ساعت یک و سی دقیقه ظهر در حالی به وقوع پیوست که سه جوان پس از سرقت ۶۵ میلیون تومان دلار و یورو با یک پراید از محل حادثه گریختند.

بنا بر اظهارات شاهدان، دو تن از دزدان مسلح پس از ورود به صرافی در خیابان تقوی میدان فردوسی تهران یک گلوله هوایی شلیک کردند و از صاحب صرافی در خواست کردند که پول‌های موجود در مغازه را در اختیار آن‌ها قرار دهد، اما وقتی مقاومت مرد صراف را دیدند گلوله‌ای نیز به پای وی شلیک کردند و پس از اینکه مرد مغازه دار روی زمین افتاد با به سرقت بردن ۶۵ میلیون تومان وجه نقد دلار و یورو و با استفاده از یک پراید سفید رنگ از محل حادثه متواری شدند.

با اعلام این حادثه بلافاصله مأموران کلانتری و کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی در محل حاضر شدند. با دستور بازپرس کشیک از دادسرای جنایی کارآگاهان اداره یکم مأموریت پیدا کردند تا با استفاده از سرنخ‌های موجود در محل حادثه متهمان مسلح را شناسایی و دستگیر کنند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.