۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
کد خبر: 504847

بردسکن- سیل به تاسیسات ادارات آب، گاز ، برق ،مخابرات و راه شهرستان بردسکن در روستاها خسارت وارد کرد.

سیل زیر ساخت های بردسکن را تخریب کرد

به گزارش قدس آنلاین، معاون فرماندار بردسکن  از وارد شدن خسارت  به تاسیاسات آب ، برق، گاز، مخابرات  و راه در روستاهای این شهرستان خبرداد.

ابراهیم قاسم پور در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: بر اثر جاری شدن سیل آب شرب روستای خانقاه و ارتباط تلفنی روستای خوشاب از توابع بخش مرکزی بردسکن قطع شد که با اقدامات انجام شده با یک دستگاه تانکر سیار آب شرب مورد نیاز مردم روستای خانقاه تامین شد.

وی افزود: همچنین براثر جاری شدن سیل فیبر نوری روستای خوشاب  نیز دچار آسیب شد.

وی ادامه داد: پل  روستای کوشه بر اثر جاری شدن سیل و عبور از سطح جاده دچار ترک خوردگی شد.

وی همچنین از فرونشست زمین در برخی از  روستاهای بخش شهرآباد خبرداد و گفت: خوشبختانه تمامی بندهای خاکی شهرستان پس از چندین سال آبگیری شد و بند تنگل ارغوان در بالای دست روستای علی آباد کاشمر  نیز پس از چندین سال از احداث آن برای اولین بار  آبگیری شد و در حال سرزیر شدن می باشد.

معاون فرماندار بردسکن  برفعال کردن اتاق مدیریت بحران ادارات و برتامین سوخت فرآورده های نفتی در روستاهای مورد نیاز  تاکید کرد و از شهرداران خواست در صورت آب افتادگی منازل و آبگرفتگی معابر شهری  آمادگی کامل را داشته باشند.

وی عنوان کرد: الحمدالله بیش از ۸۰ درصد واحدهای نانوایی سطح شهر بردسکن دوگانه سوز و در تامین نان و اقلام مورد  مردم مشکل خاصی نداریم و توسط اداره صنعت، معدن ، تجارت و اتاق اصناف تدابیر لازم اتخاذ شده است.

معاون فرماندار بردسکن گفت: با توجه به فشار بسیار خوب گاز در حوزه شهرستان مشکل خاصی به لحاظ افت فشار و یا قطع گاز در شهرستان نداریم و دراین رابطه نیز با تلاش شبانه روزی مدیریت و پرسنل اداره گاز اقدامات لازم انجام شده است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.