صبوریم و منتظر می‌مانیم و تعجب هم نمی‌کنیم که چرا منصوریان در قبال دعوت نشدن برخی شاگردانش به تیم ملی چندان مصاحبه نکرده و درخواستی هم به ‌آن شکل نداشته!

ما هم صبوریم استاد کارلوس کی روش!

به گزارش قدس آنلاین، یک زمانی از پرسپولیس با مربیگری ژوزه مانویل پرتغالی که بنا به ادعای رسانه‌ها اختلافات کهنه و عمیقی با کارلوس کی‌روش داشت و در رده‌های پایینی جدول بود، هفت بازیکن به تیم ملی دعوت می‌شدند و حتی در برخی رسانه‌ها مطالبی درباره خراب شدن ذهن برخی از بازیکنان نسبت به سرمربی باشگاهی خود منتشر می‌شد. این فصل هم از پرسپولیس هفت یا هشت ملی پوش به اردوها دعوت شده‌اند که با سرخپوش شدن سروش رفیعی تعداد آنها به 9 نفر خواهد رسید.

در این میان از استقلال که سرمربی آن رابطه صمیمانه و نزدیکی با کی‌روش دارد یک یا دو بازیکن به تیم ملی دعوت می‌شوند. حال فارغ از اشتباهات تاثیرگذار داوری که عامل اصلی حداقل چهار برد تیم منصوریان بوده باید دید در پی اوج گرفتن آبی‌ها و صعودشان از رده‌های میانی جدول به جمع مدعیان چند بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

برای رسیدن به پاسخ این سوال و ابهام‌ها فقط باید کمی صبر کرد. ما هم صبوریم استاد کارلوس کی‌روش عزیز که محبوبیت خود نزد رسانه‌ها و طیف بسیاری از مردم را با برخی تصمیمات نابهنگام و موضع‌گیری‌های افراطی خدشه‌دار کرده‌اید. صبوریم و منتظر می‌مانیم و تعجب هم نمی‌کنیم که چرا منصوریان در قبال دعوت نشدن برخی شاگردانش به تیم ملی چندان مصاحبه نکرده و درخواستی هم به ‌آن شکل نداشته. صبوریم واقعا!
----------------------
حسین قدوسی - سردبیر روزنامه پیروزی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.