مشهد- مدیرعامل آتش نشانی مشهد از وقوع ۲۸۴ حادثه مرتبط با بارش برف و باران در مشهد و حومه در ۳۳ ساعت گذشته خبر داد و گفت: بیشترین حوادث این مدت زمان مربوط به سقوط ۱۹۸ اصله درخت بوده است.

۲۸۴ حادثه در اثر بارش برف و باران در مشهد و اطراف آن به وقوع پیوست

به گزارش قدس آنلاین، آتشپاد دوم حسن جعفری روز شنبه در تشریح عملیات های ۳۳ ساعت گذشته آتش نشانان اظهار کرد: از ساعت ۲۳ شامگاه پنجشنبه تا ۸ صبح روز شنبه سی ام بهمن از سوی شهروندان مشهدی ۵ هزار و ۶۶۹ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ برقرار شد که ۴ هزار و ۱۲۶ مورد آن مرتبط با تغییر ناگهانی آب و هوا بوده است .

به گفته وی طی این مدت ۳۵۱ ماموریت توسط ماموران آتش نشانی در ایستگاه های مختلف انجام شده است که ۲۸۴ مورد آن مربوط به حوادث مرتبط با بارش برف و باران بوده است .

مدیر عامل آتش نشانی مشهد افزود: طی ۳۳ ساعت گذشته آتش نشانان و نجاتگران مستقر در ۴۸ ایستگاه، ۶۷ ماموریت اطفای حریق، نجات و بازدید نجات و پیشگیری از حریق را انجام دادند .

وی ادامه داد: با توجه به بارش رگباری باران و برف در شهر مقدس مشهد، ۶۵ ماموریت مربوط به آب افتادگی در معابر، اماکن مسکونی و تجاری، ۱۹۸ ماموریت مربوط به سقوط درخت بر روی خودرو و دیوار منازل مسکونی، ۴ ماموریت مربوط به گیر کردن خودرو در داخل سیلاب و ۱۷ ماموریت مربوط به ساختمان های خطری و معلق ماندن داربست توسط آتش نشانان مشهدی انجام شده است.

آتشپاد دوم جعفری ضمن بیان اینکه آب افتادگی ها بیشتر در خیابان های رسالت، هاشمیه و بزرگراه آسیایی رخ داده است، گفت: سقوط درختان بر روی وسایط نقلیه و دیوار منازل مسکونی نیز در خیابان های وحید، پنج تن، سیدی، هدایت، مسلم و کوثر شمالی بیشترین گزارش را داشته است .

برابر این گزارش اکثر ماموریت های این بازه زمانی آتش نشانان در شهر مشهد عملیات های پیشگیرانه و اقدامات ایمنی بوده است .

هم اکنون بیش از ۴۰۰ آتش نشان در ۴۸ ایستگاه آتش نشانی مشهد در سطح شهر و حومه در حال امداد رسانی به شهروندان و زائران بارگاه منور رضوی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.