یزد- امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه شهید منتظر قائم یک فرمانده مبارز به معنای واقعی بود گفت: این شهید درراه مبارزه با نفوذ و نفاق به شهادت رسید.

شهید منتظر قائم یک فرمانده مبارز به معنای واقعی بود

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله کاظم صدیقی صبح سه شنبه در آیین اختتامیه کنگره شهید منتظر قائم در یزد اظهار داشت: این شهید در جهات مختلف معنوی، علمی، مبارزه با نفوذ و نفاق از شاخصه‌های بالایی برخوردار بود و عالم توحید همیشه با نفوذی‌ها و نفاق مواجه می باشد و نفوذی‌ها با قوی نشان دادن دشمن و ضعیف نشان دادن جبهه داخلی، دل مردم را خالی می‌کنند و به دنبال تحقق اهداف دشمنان در کشور هستند.

وی افزود: شبکه‌های ماهواره‌ای که به اسم شیعه و امام حسین(ع) فعالیت می‌کنند ولی در واقع از دشمنان پول می‌گیرند و در راستای تخریب چهره اسلام و شیعه گام بر می‌دارند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه  نفوذ بعدی که ما با آن روبه‌رو هستیم، نفوذ فرهنگی، اخلاقی، سیاسی و تغییر هویت است. گفت: اگر مردم ولایت‌پذیر باشند، به طور قطع نفوذی‌ها نمی‌توانند ضربه بزنند و نقشه‌های شوم خود را پیاده کنند اما اگر ولایت‌پذیری مردم متزلزل شود، تفرقه و نفوذ اتفاق می‌افتد.

صدیقی افزود: آخرین وصیت پیامبر تاکید بر ولایت‌پذیری بود  پیامبر اسلام (ص) مأموریت داشتند در برابر دو گروه با جدیت برخورد کنند که یگ گروه کفار بوده و گروه دیگر منافقین بودند که باید بر اساس دستورات الهی با صلابت به مبارزه با این دو گروه اقدام می‌کردند

امام جمعه موقت تهران  خاطرنشان ساخت: خطر نفاق و نفوذ در قرآن بارها مطرح شده است، وفتنه ۸۸ نمونه بارز این نفوذ است که نفوذی‌های داخلی موجب شدند عده‌ای از مسیر ولایت جدا شوند و در یک اداره دو مسؤول مقابل هم بودند و این تفرقه داخلی است.

این مسئول نفوذ را  یکی از مهمترین مصداق‌های فتنه ۸۸ دانست و گفت: خطر نفوذ ایجاد تفرقه و شکاف داخلی است که کار نفاق و نفوذ در واقع ایجاد همین شکاف است.

وی افزود: در جنگ ۸ ساله ادوات و سربازان ونیروی  دشمن مشخص بود و سربازان اسلام می‌دانستند که برابر چه کسانی می‌ایستند ولی در فتنه ۸۸ نیروهای دشمن مشخص نبودند.

امام جمعه تهران تصریح کرد: ملت ما ولی‌فقیه را حجت خدا دانست و در دوران دفاع مقدس به خاطر عشقی که به امام داشتند و جوششی که از عمق وجود برای امام بود، و رزمندگان ما در برابر نفوذ دشمن حتی داوطلبانه به میدان مبارزه می‌رفتند که اینگونه ولایی بودن نفوذ نو بر دل‌ها است و اگر این رویه ادامه داشته باشد، همواره پیروزیم که هم کشته شدن دشمن و هم به شهادت رسیدن ما پیروزی محض است

وی خاطر نشان ساخت: اگر بخواهیم قدرت منطقه باشیم و از دو دستگی و تفرقه در کشور جلوگیری کنیم، باید ولایت‌پذیری داشته باشیم و با الگوگیری از حضرت‌ زهرا (س) به عنوان یک رزمنده در مقابله با نفوذ برای اقتدار ایران اسلامی گام محکمی  برداریم .  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.