بردسکن- فرمانده ناحیۀ مقاومت سپاه بردسکن از مراسم تشییع و تدفین دو تن از شهدای گمنام در ۱۳ اسفندماه در شهر انابد خبرداد.

پیکر مطهر دو شهید گمنام در انابد تشییع و خاکسپاری می‌شود

 سرهنگ علی محبی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین، گفت:  بعد از سالها انتظار مردم ولایتمدار شهر انابد، میزبان دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس می‌شوند.

وی عنوان کرد: مراسم استقبال همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمۀ زهرا (ع)، ۱۲ اسفند در مزار شهدای بردسکن و مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری در انابد برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیۀ مقاومت بسیج سپاه بردسکن ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه شهادت حضرت فاطمۀ زهرا (ص) اظهار داشت: با توجه به درخواست مردم ولایتمدار شهر انابد و پیگیری‌هایی که انجام شد مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در این شهر برگزار می‌شود.

وی گفت: طبق برنامه‌ریزی قبلی شش کمیته اجرایی از جمله کمیتۀ فرهنگی و هنری، اطلاع‌رسانی و تبلیغات، پشتیبانی و مالی، فنی و عمرانی، امنیت و انتظامات و کمیتۀ تشییع و خاکسپاری مسئولیت این حرکت فرهنگی را بر عهده دارند.

وی در رابطه با مشخصات شهدای گمنام بیان داشت: یک شهید بزرگوار ۳۲ ساله است که در اسفند سال ۶۳ در عملیات بدر در شرق دجله به درجۀ رفیع شهادت نائل آمده و دومین شهید عزیز ۲۰ ساله که در جزیره مجنون در عملیات خیبر سال ۶۲ به فیض عظیم شهادت نائل آمده است.

سرهنگ محبی در ادامه از برپایی نمایشگاه در محوطه پارک انابد خبر داد و ابراز کرد: ساعت استقبال از شهدا در مزار شهدای بردسکن ساعت ۴ بعدازظهر روز پنج شنبه، ۱۲ اسفندماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (ص) است و مراسم وداع با شهدا بعد از نماز مغرب و عشاء در محل امامزاده سید هاشم انابد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم تشیع و خاکسپاری ساعت ۸ صبح جمعه، ۱۳ اسفند از محل مسجد ابوالفضلی به سمت پارک ورودی شهر انابد است افزود: امنیت و اقتدار امروز ما حاصل خون شهدا است و همۀ ما موظفیم بستر لازم را جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس برای آینده‌سازان کشورمان فراهم کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.