تایباد- جلسه برنامه ریزی ستاد هفته زن و روز مادر با حضور بانوان نماینده ادارات در فرمانداری تایباد برگزار شد.

جلسه برنامه ریزی ستاد هفته زن و روز مادر در تایباد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، سمیه عزیزیان مسئول کمیته اموربانوان فرمانداری شهرستان چهارشنبه در خصوص برنامه های آخر سال۹۵ که مقارن است با روز مادر و هفته زن گفت: همایش میلاد کوثر با حضور بانوان شهرستان و مشارکت فرمانداری، تبلیغات، سپاه، نیروی انتظامی، مرزبانی، کمیته امداد و اوقاف ۲۵اسفند ماه درشهرستان مرزی تایباد برگزار خواهد شد.

مشاور فرماندارتایباد در امور بانوان تصریح کرد: در این مراسم از دو همسر مدافع حرم، سه مادری که بیشترین فرزند را دارند تعداد ۲۰ نفر که نامشان متبرک به اسماء حضرت زهرا(س) است و زن برتر شهرستان مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی عنوان کرد: درآستانه سال نو جشنواره نوروزی با حضور بانوان شهرستان تایباد برگزار که در این جشنواره که از ۲۱ اسفند آغاز  می شود برنامه های متنوعی انجام می شود.

عزیزیان اظهارداشت: نمایشگاه تزئین هفت سین، گل وگیاه، مسابقه بافتنی، غرفه صنایع دستی، غرفه عکس با لباس های محلی و برنامه های متنوع دیگر از جمله اقداماتی خواهدبود که در آستانه سال نو انجام می شود.

وی گفت: افتتاحیه مراسم جشنواره نوروزی با برنامه های متنوع و مسابقه و اهداء جوایز ۲۱ اسفند ماه در سالن خیام شهرداری برگزار و تا ۲۴ اسفند ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.