دهلران- فرماندار دهلران گفت: پیش‌بینی می‌شود که بیش از ۲۳۰ هزار گردشگر نوروزی در ایام نوروز از شهرستان دهلران بازدید کنند.

دهلران آماده میزبانی از گردشگران و مسافران نوروزی است

به گزارش قدس آنلاین، شهرستان دهلران با دارا بودن بیش از یک سوم خاک استان ایلام دارای ظرفیت‌های متعددی در حوزه گردشگری است که در ایام نوروز مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرند.

سیدحسینعلی موسوی ضمن اعلام آمادگی این شهرستان برای میزبانی از گردشگران نوروزی تصریح کرد: آثار طبیعی متعدد، اماکن تاریخی فراوان، امامزادگان و بقاع متبرکه در کنار یادمان‌های شهدا و نقاط ایثار این شهرستان را که دارای اقلیم‌های متنوع آب و هوایی است، به یکی از شهرستان‌های مهمان‌پذیر تبدیل کرده است.
وی ادامه داد: این شهرستان بر اساس آمار در سال گذشته میزبان ۲۰۰ هزار مسافر نوروزی بوده که پیش بینی می‌شود امسال این رقم ۱۵ درصد افزایش داشته باشد.
موسوی گفت: برای خدمات دهی بهتر همه دستگاه‌های خدمات‌رسان، ۲ پایگاه امداد و نجات، ۷ مرکز فوریت پزشکی، ۱۰ مدرسه با بیش از ۷۰ کلاس درس به همراه نیروهای امنیتی برای ایام نوروز بسیج شده‌اند تا مسافران نوروزی با خاطره‌ای خوب این شهر را ترک کنند.

سیدمحسن موسوی امام جمعه شهرستان دهلران نیز در این جلسه اظهار داشت: لازم است ستاد احیاء امر به معروف در ایام نوروز نسبت به این مسئله مهم دین اهتمام جدی داشته باشد.
وی گفت: همچنین باید نسبت به تجهیز بهتر مساجد، اماکن متبرکه، امامزادگان و بقاع متبرکه که محل رجوع مسافران است اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد.
امام جمعه دهلران تصریح کرد: نظارت بر بازار و اقلام توزیعی در بازار باید از سوی متولیان جدی گرفته شود تا در این ایام مردم و مسافران با مشکلات گران‌فروشی مواجه نشوند.
فرج فاضلی دبیر ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرستان دهلران نیز اظهار داشت: ۲۲ دستگاه اجرایی در ایام نوروز با ستاد تسهیلات سفر نورزی که دبیرخانه آن در اداره میراث فرهنگی شهرستان تشکیل شده همکاری خواهند داشت.
وی گفت: در چند نقطه از شهرستان ایستگاه‌های معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان دایر خواهد شد تا نسبت به ارائه خدمات بهتر و اطلاعات جامع‌تر به مسافران نوروزی اقدام کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.