سرمربی سویا تایید کرد کاری به پیشنهاد بارسلونا نخواهد داشت و تا حدمرگ به سویا متعهد خواهد بود.

واکنش عجیب سامپائولی درباره جانشینی لوئیز انریکه در بارسلونا

به گزارش قدس آنلاین، آخرین دیدار هفته بیست و پنجم لالیگا بامداد جمعه بین دو تیم سویا و اتلتیک بیلبائو برگزار شد که با پیروزی یک بر صفر میزبان به پایان رسید. تک گل سویا را ویسنت ایبورا در دقیقه ۱۴ به ثمر رساند. بعد از اعلام خداحافظی انریکه از هدایت بارسلونا، صحبت های زیادی درباره جانشینی این مربی به گوش رسیده است که یکی از گزینه ها نیز خورخه سامپائولی سرمربی سویا است.

خورخه سامپائولی بعد از پایان این دیدار در نشست خبری خود درباره پیشنهاد بارسلونا به او گفت: این سوال جوابی ندارد چرا که اصلا مطرح نشده است و هیچ پیشنهادی درباره این موضوع وجود نداشته است. من هیچ نظری درباره این پیشنهاد ندارم. مطرح کردن چنین صحبت هایی در این مقطع از فصل که تیم ها رقابت حساسی در جدول رده بندی دارند اصلا عقلانی نیست. من تا حد مرگ به پرویه باشگاه سویا متعهد خواهم بود و کاری به پیشنهادهای دیگر ندارم.

شاگردان سامپائولی در جام جهانی نمایش خیلی خوبی داشتند، ولی آنها در مرحله یک هشتم نهایی برابر برزیل میزبان در ضربات پنالتی شکست خوردند و از گردونه رقابتها حذف شدند. تیم او در ادامه توانست در کوپا آمه ریکا با برتری برابر آرژانتین در دیدار نهایی قهرمان شود. 

او در پایان درباره ادامه کار در سویا گفت: هنوز هیچ صحبتی با سران باشگاه نداشته ایم تا درباره اهداف و آینده باشگاه صحبت کنیم. فعلا تنها تمرکز من روی فصل جاری است و دوست دارم به فعالیت خودم در سویا ادامه دهیم و به همین خاطر ملاقاتی با سران باشگاه خواهیم داشت تا بتوانیم تصمیم گیری لازم برای ادامه فعالیت در تیم سویا را داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.